Trodetellerei Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Meg en tjeneste? Vet dette høres helt sykt ut, men er desperat. Er innlagt på sykehuset og får ikke gått noen sted, men har så utrolig lyst på IFA at jeg holder på å stryke med. Kjenner heller ingen som bor her som kunne kjøpt for meg.. Så jeg lurer, er det noen her som bor på gjøvik og kjeder seg og kunne gjort en syk jente veldig veldig glad og fornøyd? Du får selvfølgelig betalt det det koster å kjøpe Hvis et slikt forum ikke er lov så beklager jeg for det Send meg pm
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Er det ingen på sykehuset som kan hjelpe deg? Evt sykepleier? Jeg bor desverre ikke i Gjøvik, så kan ikke hjelpe til :/ Ønsker deg i all fall god bedring Anonymous poster hash: c4946...65e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Sykepleiere, pleieassistenter eller lignende pleier ofte å være behjelpelige. Det er jo mange som skal innom en butikk eller bensinstasjon i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 9690d...fc1
Trodetellerei Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2015 Ingen sykepleiere ol kan gjøre det dessverre..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Finnes det en sånn til salgs gruppe på Facebook for Gjøvik? Kanskje du kunne spurt der? Eller har de kiosk på sykehuset? Kan du ikke få komme ut av rommet? Anonymous poster hash: b5b04...126
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Alle sykehus har kiosk, ofte flere. Nå aner jeg ikke hvor syk du er eller hvor mobil du er, men de gangene jeg har vært innom sykehus har jeg sett både pasienter i rullestol og i sykeseng handle i kiosken, de har med seg en sykepleier som hjelper de frem. Gå ned til kiosken eller spør en sykepleier om hun kan bli med deg. Alle pasienter har vel rett til å få kjøpt seg noe i kiosken, selv om det ikke finnes forskrifter på det. Anonymous poster hash: 8e9a1...ead 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Meg en tjeneste? Vet dette høres helt sykt ut, men er desperat. Er innlagt på sykehuset og får ikke gått noen sted, men har så utrolig lyst på IFA at jeg holder på å stryke med. Kjenner heller ingen som bor her som kunne kjøpt for meg.. Så jeg lurer, er det noen her som bor på gjøvik og kjeder seg og kunne gjort en syk jente veldig veldig glad og fornøyd? Du får selvfølgelig betalt det det koster å kjøpe Hvis et slikt forum ikke er lov så beklager jeg for det Send meg pm Du har min store forståelse her, jeg fikk mamma til å sende IFA til meg når jeg bodde i India Anonymous poster hash: 8c160...d61
Trodetellerei Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2015 Hadde håpet på å slippe å skrive dette, men saken er at jeg kan ikke gå på kiosken og kjøpe selv. Er innlagt på avdeling for apisefortyrrelser og det er egentlig ikke "lov" å ha med seg "mat" inn på rommet sitt. Så jeg kan ikke be de ansatte om å kjøpe, og ikke har jeg lov å gå alene noen plass så jeg får ikke kjøpt selv heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå