AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Vil løping/sykling/ski/svømming gi en flott kropp over tid? Vil aldri få muligheten til å trene med vekter/ bortsett fra ben, knebøy osv. Pga en ødelagt skulder.Anonymous poster hash: 18903...ef0
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Selvfølgelig. Alt dette er god trening om du tar i skikkelig. Jeg sykler ikke ute, men spinner en del. Jeg tar meg helt ut på trening, og merker at det er bra trening. Men man kan også late seg på spinningsykkelen også, så det handler bare om å ta i skikkelig. Svømming tar jo på hele kroppen, samme med ski. Anonymous poster hash: 01584...310
Gjest Coolaid Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 All fysisk aktivitet påvirker kroppen. Det gjør mat også. Man trenger ikke løfte vekter for å se bra ut. Jeg ville heller drevet med treningen din. Ja du kommer til å se flott ut. Bare husk å spis nok og bra greier samtidig.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Slank og pen er ikke synonymer Anonymous poster hash: 73b85...457 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå