Gjest Virvar Skrevet 26. september 2004 #1 Del Skrevet 26. september 2004 Hvor kjøper dere stearinlys? Jeg er storforbruker av stearinlys nå når det går mot dystre mørke kvelder. Jeg kjøper kubbelys, vanlige og t-lys på Europris. Ikke hvite, men nesten hvite. Det skaper en lys, romantisk, litt religiøs og mystisk stemning. Andre farger lyser liksom ikke like godt opp. Men det blir dyrt i lengden da. Så tips til hvor man kan kjøpe rimelige lys mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 26. september 2004 #2 Del Skrevet 26. september 2004 IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #3 Del Skrevet 26. september 2004 Nille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 26. september 2004 #4 Del Skrevet 26. september 2004 ikea har billige og gode lys. Living har også mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. september 2004 #5 Del Skrevet 26. september 2004 Ikea har billige stearinlys og jeg tror TV2 Hjelper Deg fant ut at det var de som varte lengst også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 26. september 2004 #6 Del Skrevet 26. september 2004 IKEA, de hadde jeg glemt ut. Men, lukter ikke de lysene litt ekkelt når man blåser de ut? Jeg inbiller meg at lysene derfra lukter sånn fett/saue aktig når man blåser de ut? At de er laget av talg kanskje og ikke stearin? For vanligvis så pleier det å lukte godt av stearinlys- minner om jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. september 2004 #7 Del Skrevet 26. september 2004 IKEA har hvertfall de beste kubbelysene, de eneste som ikke renner på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. september 2004 #8 Del Skrevet 26. september 2004 Sitat Men' date=' lukter ikke de lysene litt ekkelt når man blåser de ut? [/quote'] Det har jeg ikke lagt merke til. Synes det lukter slik stearinlys skal lukte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #9 Del Skrevet 26. september 2004 Plantasjen selger billige lys! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #10 Del Skrevet 26. september 2004 Plantasjen selger billige lys! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 26. september 2004 #11 Del Skrevet 26. september 2004 Kubbelysene der skal jeg kikke på. For det er dumt når de renner. Men vanlige lys kan være fint når renner litt. Men det gjør de sjelden :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 27. september 2004 #12 Del Skrevet 27. september 2004 Billge lys får du på Ikea som flere har sakt her. Men husk at det er forskjell på lys. Noen er stearinlys andre er parafinlys. Og andre igjen er en blanding av dette. Stearinlys brenner lengre og penere (renner eller soter ikke så mye). Veldig billige lys er gjerne laget av parafin. Og må du brenne to av parafin på den tiden et stearinlys bruker... så er det ikke sikkert at det billigste lyset er rimeligst alikevel.... Det står ofte brennetid på esken. Sjekk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2004 #13 Del Skrevet 27. september 2004 Synes de fra IKEA er bedre enn lys fra interiør-butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. september 2004 #14 Del Skrevet 29. september 2004 Kjempefornøyd med IKEA lys...spesielt kubbelysene..de er billige, har lang brennetid og renner ikke!! helt topp!!Ellers så har de utrolig gode duftlys også..mmm...vanilje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. september 2004 #15 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg pleier å kjøpe lys på Upstairs, men de finnes kanskje ikke i alle byer?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 29. september 2004 #16 Del Skrevet 29. september 2004 IKEA! Er kjempefornøyd med lysene der. Spesielt den ene typen "vanlige" lys som (jeg tror) bare finnes i hvitt. Har et eller annet groteskt navn, og kommer kun i store pakker. Elsker de lysene, varer lenge og brenner kjempefint! Liker også telysene deres godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 30. september 2004 #17 Del Skrevet 30. september 2004 Ikea og living har mye bra synes jeg:)Må kjøpe meg nye stearinlys begynner å bli mørkt ute ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå