Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #1 Del Skrevet 26. september 2004 Var på GU forrige uke, og da legen tok ultralyd så sa hun at hun kunne se at jeg ventet menstruasjon snart. Det stemte veldig bra det i følge egne beregninger, men det er altså godt over en uke siden nå, og menstruasjonen har ennå ikke kommet. :klø: Skjønner ingenting jeg, og NOK en gang må jeg sitte og vente på den d****en og lure på om den kommer eller ikke. Har aldri vært plaga med så uregemessig og uforutsigbar menstruasjon før jeg begynte på Synfase P-piller. Det er nå 3 mnd siden jeg slutta, og ENDA har ikke ting kommet i gjenge igjen. Slitsomt og ikke minst irriterende! Flere som sliter med uregelmessig mens etter p-pilleslutt? Hvor lang tid kan det ta før ting kommer på rett kjøl igjen? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Etter at jeg har sluttet på yasmin p-piller, som var for tre måneder siden, har jeg blødd i ett sett! Blødde nesten to måneder i strekk jeg! Nå blør jeg ikke lenger (i den tredje måneden), men håper bare at den kommer tilbake når den skal og at den varer så lenge som normalt, IKKE lenger! Det er sikkert helt normalt at den uteblir også, og det tar sikkert en liten stund før det retter seg opp igjen:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 6. oktober 2004 #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 De siste pillene jeg brukte var minipiller, Conludag, sluttet for et år siden. Etterpå har jeg hatt sykluser alt fra 24 til 35 dager.... Men jeg har jo ikke eggløsning, har jeg funnet ut (tatt prøver). Jeg hadde det før, så det er vel enten piller eller livsstil eller noe annet som har gjort at det ikke er kommet i gjenge igjen... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå