AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Hva feiler det dem ? Anonymous poster hash: 8d442...a86
Gullik Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Det trenger ikke å "feile" dem noe. Noen liker sitt eget selskap best, andre er veldig sosiale. Vi er alle forskjellige. Endret 21. oktober 2015 av Gullik 22
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Noen trives med å leve sånn, at det er et bevisst valg, andre bryr ser ikke om forhold i det hele tatt. Og det må de jo få lov til. Fritt land og alt det der. Anonymous poster hash: df9ae...af4 5
Svampebob1 Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Er meningen med livet å være i et forhold da? Kanskje det er det som definerer lykke for deg, men noen mennesker er faktisk lykkeligst når de får gjøre sin egen ting, og de trenger ikke å dele alle stunder med en kjæreste Fint for dem 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Er du på jakt etter en han eller hun som ikke vil være i ett forhold og aldri har vært i ett? Anonymous poster hash: 7810b...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Er meningen med livet å være i et forhold da? Kanskje det er det som definerer lykke for deg, men noen mennesker er faktisk lykkeligst når de får gjøre sin egen ting, og de trenger ikke å dele alle stunder med en kjæreste Fint for dem Akkurat. For mange tror at det å være i et forhold er det som skal til for å være lykkelig. De blir aldri lykkelige. Lykke finner de i seg selv og er de heldige kan de dele dette med en partner. Anonymous poster hash: 6943b...944 11
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Er meningen med livet å være i et forhold da? Ja det er det Anonymous poster hash: 8d442...a86 1
Macro Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde vært dypt ulykkelig om jeg var nødt til å være i et forhold. Glad det er frivillig. Jeg lurer mer på hva som feiler de som ikke klarer seg uten en partner. Noen er jo slik også. Med en gang de er single er det ut å finne det første å beste, slik at man slipper å være alene. Vil presisere at jeg IKKE mener de som er sammen fordi de elsker hverandre og trives sammen som et par 21
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Fortsatt i skapet. Anonymous poster hash: a60f4...c2f
Svampebob1 Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Ja det er det Anonymous poster hash: 8d442...a86 Når bestemte du det og hvorfor ble ikke jeg informert? 4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde vært dypt ulykkelig om jeg var nødt til å være i et forhold. Glad det er frivillig.Jeg lurer mer på hva som feiler de som ikke klarer seg uten en partner. Noen er jo slik også. Med en gang de er single er det ut å finne det første å beste, slik at man slipper å være alene. Vil presisere at jeg IKKE mener de som er sammen fordi de elsker hverandre og trives sammen som et par Enig Anonymous poster hash: 51182...b95
Svampebob1 Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde vært dypt ulykkelig om jeg var nødt til å være i et forhold. Glad det er frivillig. Jeg lurer mer på hva som feiler de som ikke klarer seg uten en partner. Noen er jo slik også. Med en gang de er single er det ut å finne det første å beste, slik at man slipper å være alene. Vil presisere at jeg IKKE mener de som er sammen fordi de elsker hverandre og trives sammen som et par Enig. Merkelig med mennesker som ikke klarer seg alene og ikke kan se for seg livet uten en partner. Livet handler om så mye mer! 3
Gjest morhjertegod Skrevet 21. oktober 2015 #13 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg kjenner flere som er frivillig alene, som ikke ønsker noe forhold, de er like lykkelig som andre.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #14 Skrevet 21. oktober 2015 Hehe. Ja man kan vel bare konkludere med at folk er veldig forskjellig, og at ikke forhold nødvendigvis er for alle. Har selv vanskeligheter med å skjønne det, men. Personlig har jeg foreløpig bare vært i ett forhold, og det var ikke akkuratt superbra, men jeg er likevel sikker på at livet mitt hadde blitt mer komplett / mer lykkelig av å være i et forhold. Ikke noe jeg stresser med da jeg liker singellivet også, men jeg gleder meg til å skulle tilbringe store deler (mesteparten) av livet sammen med en annen person som bare passer deg perfekt! Finnes jo ikke noe bedre enn det!? Anonymous poster hash: e5b9f...1d0
Fredsmegleren Skrevet 21. oktober 2015 #15 Skrevet 21. oktober 2015 Dersom man aldri møter noen man vil tilbringe resten av livet sitt sammen med synes jeg at ingen skal tvinge dem 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #16 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg tror det som oftest ligger noe mer bak - at det er få som går gjennom et helt liv som singel, ene og alene fordi de ønsker det slik. Anonymous poster hash: ba976...2b2 1
Gjest Mythic Skrevet 21. oktober 2015 #17 Skrevet 21. oktober 2015 Hva feiler det dem ? Anonymous poster hash: 8d442...a86 Nå kommer det vel helt an på om det er selvvalgt eller ufrivillig. Er man selvvalgt singel, er det grunner til det. Noen ønsker ikke å forplikte seg, noen har ikke evnen til å forelske seg eller få romantiske følelser for andre, mens enkelte ser på singellivet som det som passer best for dem. Det trenger ikke feile dem noe som helst, men de synes bare ikke det er viktig å være i et forhold. Er man ufrivillig singel gjennom et helt liv, har det nok andre årsaker. Man er ikke attraktiv nok for det motsatte kjønn, man er sosialt klønete, man møter aldri noen det blir noe med, eller omstendigheter i livet kommer i veien. Det kan være mange årsaker til å gå ufrivillig singel.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #18 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg tror det som oftest ligger noe mer bak - at det er få som går gjennom et helt liv som singel, ene og alene fordi de ønsker det slik. Anonymous poster hash: ba976...2b2 Tull, hvis folk ikke være i forhold, eller ikke vil ha barn , ikke vil gifte seg, er ok med ONS,eller ff- eller ikke ønsker å ha sex osv osv så drit lei at da må det å jo være noe "feil" med dem, de kan umulig ha det godt med seg selv og må selvsagt slite med spykise problemmer Blir så kvalm av alle disse hobby spykologene, og spesielt når det kommer fra samtidlige personer at det ikke stemmer. Fortsetter de å påstå dette og nekte å tro på de personene. Anonymous poster hash: 51182...b95 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #19 Skrevet 21. oktober 2015 Nå kommer det vel helt an på om det er selvvalgt eller ufrivillig. Er man selvvalgt singel, er det grunner til det. Noen ønsker ikke å forplikte seg, noen har ikke evnen til å forelske seg eller få romantiske følelser for andre, mens enkelte ser på singellivet som det som passer best for dem. Det trenger ikke feile dem noe som helst, men de synes bare ikke det er viktig å være i et forhold. Er man ufrivillig singel gjennom et helt liv, har det nok andre årsaker. Man er ikke attraktiv nok for det motsatte kjønn, man er sosialt klønete, man møter aldri noen det blir noe med, eller omstendigheter i livet kommer i veien. Det kan være mange årsaker til å gå ufrivillig singel. Bra skrevet! Anonymous poster hash: 51182...b95
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #20 Skrevet 21. oktober 2015 Tull, hvis folk ikke være i forhold, eller ikke vil ha barn , ikke vil gifte seg, er ok med ONS,eller ff- eller ikke ønsker å ha sex osv osv så drit lei at da må det å jo være noe "feil" med dem, de kan umulig ha det godt med seg selv og må selvsagt slite med spykise problemmer Blir så kvalm av alle disse hobby spykologene, og spesielt når det kommer fra samtidlige personer at det ikke stemmer. Fortsetter de å påstå dette og nekte å tro på de personene. Anonymous poster hash: 51182...b95 Hvis du blir kvalm av å lese en påstand er det kanskje noe som burde sjekkes? Anonymous poster hash: df979...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå