Gå til innhold

hormonspiral

Fremhevede innlegg

Skrevet

prøver å søke etter bivirkninger og priser og diverse annen informasjon om hormonspiral på felleskatalogen.no men finner ingenting. sannsynligvis fordi jeg trenger et navn på et visst merke hormonspiral? hva heter de da?

og må man ikke ha født et barn før man kan bruke spiral? og det har jeg ikke...

er så lei av ppiller, har gått opp 15 kilo av dem på noen få år :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan lese litt om hormonspiral her:

http://www.lommelegen.no/art/art2029.asp

Husker ikke om det står noe om prisen der, men jeg har lest et sted at de koster 1200,-. Stiv pris i utgangspunktet, men den varer jo i 5 år og du tjener den inn ved at du slipper å kjøpe p-piller, selvfølgelig.

Skrevet

Min hormonspiral heter Levonova, og søker du etter det får du iallefall opp endel informasjon på Felleskatalogen.

Jeg fikk "trasset meg til" å få spiral til tross for at jeg ikke har barn, legen mente at det ikke var helt ideelt men at det tross alt var mitt valg. Det er altså anbefalt at man har født barn, men ikke noe absolutt krav.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
prøver å søke etter bivirkninger og priser og diverse annen informasjon om hormonspiral på felleskatalogen.no men finner ingenting. sannsynligvis fordi jeg trenger et navn på et visst merke hormonspiral? hva heter de da?

og må man ikke ha født et barn før man kan bruke spiral? og det har jeg ikke...

er så lei av ppiller, har gått opp 15 kilo av dem på noen få år :veldigsur:

Det var overhodet ikke noe problem for meg å få spiral, og jeg har ikke født barn, men tror dette varierer veldig fra lege til lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...