Gå til innhold

Noen som har sett SPRENGEREN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at filmen Sprengeren skal gå på tv i kveld!

Noen som har sett den og kan si om den er verdt å bruke tid på?

Klems Charmina

:babyjente: 7 uker til termin :babyjente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den, men den skal absolutt sees i kveld :-)

Skrevet

Så rart, satt akkurat og tenkte på filmen sjøl - om den er verdt å bruke tid på! :wink:

K

Skrevet

Boka var i hvertfall bra, og det kommer fra en som knapt leser krim i det hele tatt. :) Filmen vet jeg dessverre ingenting om, kanskje jeg skal se den, men har flere leie-dvder liggende som også burde bli sett.

Skrevet

Den er en helt grei spenningsfilm. Ikke kjempebra, men helt ok.

Skrevet

Har lest boken og skal se filmen i kveld. Er ikke filmen bra, slår jeg bare av - ikke verre enn det.

Skrevet

Jeg har heller ikke sett filmen, men har lest boka, og den er kjempebra!! Synes forresten alle bøkene til Liza Marklund er bra! Gleder meg til å se filmen (selv om det kanskje blir litt skuff siden jeg har lest boka...)

Skrevet

SUKK :oops:

Gjett hvem som sovnet fra hele filmen da...............får heller leie den en dag jeg orker!

Takk for svar alle sammen!

Klems Charmina

:babyjente: 45 dager til termin :babyjente:

Skrevet

Filmen var skikkelig bra! Liker så godt svenske filmer - svenskene KAN film!

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Boka er bedre enn filmen, men det er en god film også.

Visste dere forresten at også Liza Marklunds bok "Paradiset" er filmatisert.

Den er heller ikke så god som boka, synes jeg. Men jeg vil absolutt anbefale den til dere som liker Marklund. Spennende med svensk journalistkrim.

Skrevet

Jeg så den på søndag. Var grei nok. Fikk liksom et annet inntrykk av hovedpersonen, enn da jeg leste boka :-(

Skrevet

Liker både filmen og boka jeg, men boka er nok best. Synes absolutt at filmen er verd å se hvis man likevel tilbringer søndagskvelden forran TV'n.

Skrevet

Har sett den... Syns den var helt grei, men ikke banebrytende på noe som helst måte..... Svenskene kan lage krim....... Verdt å få med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...