AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Vi har en Baby Jogger City Mini GT. Vi kjøpte den bl.a. fordi den er så enkel og rask å slå sammen, noe vi også gjør 1-2 ganger om dagen. Nå som det begynner å bli kaldere har vi begynt å tenke på å gå over til vognpose fremfor teppe/mer yttertøy, men med vanlig poser så kommer man jo ikke til den stroppen man bruker for å felle vogna sammen. Og å ta posen inn og ut av vogna et par ganger om dagen blir for strevsomt. Ser at Baby Jogger har egne poser, og jeg vil jo tippe at disse har en åpning ved denne stroppen, men det står jo ikke spesifisert på noen av nettbutikkene! Noen som har den og kan fortelle? Eller, hva gjør dere andre City-trillere? Anonymous poster hash: 056a4...45f
Dyregod Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Nå har vi elite og ikke gt da, men vi kommer til stroppen som man bruker til å legge sammen og har ingen problemer med det. Bruker voksi urban.
casting Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Er jo bare å stikke hånden under posen og dra i stroppen? Har både lammeskinn (uten hull til stropp) og pose i vognen og aldri tenkt over at det kunne være en problemstilling...
Gjest chiki Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Vi har hatt easygrow, både dunpose og sommerpose i den, og aldri trengt å ta posen ut og inn hver gang. Tar jo bare hånden under og legger sammen
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 TS her, Takk for svar. Det er jo selvfølgelig bare å ta hånda inn under posen. Herregud. Jeg lover å drikke kaffen min før jeg lager en tråd her inne neste gang Anonymous poster hash: 056a4...45f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Vi har city elite, og voksi urban. Skal gå bra det.Anonymous poster hash: 6d383...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå