Kragebein Skrevet 27. august 2016 #61 Del Skrevet 27. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 31. august 2016 #62 Del Skrevet 31. august 2016 Jeg hadde kliiiiikkkkkkkeeeetttt om ungen min hadde fått en stemor som eksponerte ungen min på den måten på en blogg eller instagram uten å snakke med meg. Hull i ørene, vel ok, men å eksponere et barn er ikke greit, og spesielt ikke andre folk sine barn!! At mor var med på unge mødre gjør ikke at alle andre skal få lov å blogge i hytt og gevær om ungen hennes. Ikke greit! Uansett hvor fin og god hun er ellers. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. august 2016 #63 Del Skrevet 31. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #64 Del Skrevet 31. august 2016 4 timer siden, mjauritz skrev: Jeg hadde kliiiiikkkkkkkeeeetttt om ungen min hadde fått en stemor som eksponerte ungen min på den måten på en blogg eller instagram uten å snakke med meg. Hull i ørene, vel ok, men å eksponere et barn er ikke greit, og spesielt ikke andre folk sine barn!! At mor var med på unge mødre gjør ikke at alle andre skal få lov å blogge i hytt og gevær om ungen hennes. Ikke greit! Uansett hvor fin og god hun er ellers. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 5. september 2016 #65 Del Skrevet 5. september 2016 Hva er bloggadressa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #66 Del Skrevet 5. september 2016 10 minutter siden, Den røde fare skrev: Hva er bloggadressa? Nouw.com/rebekkasmeberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. oktober 2016 #67 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart og svar til dette. Kragebein, mod Edit: Tråden er også ryddet for innlegg som omhandler barn. Endret 28. oktober 2016 av Kragebein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg