Kragebein Skrevet 27. august 2016 #61 Skrevet 27. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart og svar til dette. Kragebein, mod
mjauritz Skrevet 31. august 2016 #62 Skrevet 31. august 2016 Jeg hadde kliiiiikkkkkkkeeeetttt om ungen min hadde fått en stemor som eksponerte ungen min på den måten på en blogg eller instagram uten å snakke med meg. Hull i ørene, vel ok, men å eksponere et barn er ikke greit, og spesielt ikke andre folk sine barn!! At mor var med på unge mødre gjør ikke at alle andre skal få lov å blogge i hytt og gevær om ungen hennes. Ikke greit! Uansett hvor fin og god hun er ellers. 6
Kragebein Skrevet 31. august 2016 #63 Skrevet 31. august 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, mod
Gjest Rose11 Skrevet 31. august 2016 #64 Skrevet 31. august 2016 4 timer siden, mjauritz skrev: Jeg hadde kliiiiikkkkkkkeeeetttt om ungen min hadde fått en stemor som eksponerte ungen min på den måten på en blogg eller instagram uten å snakke med meg. Hull i ørene, vel ok, men å eksponere et barn er ikke greit, og spesielt ikke andre folk sine barn!! At mor var med på unge mødre gjør ikke at alle andre skal få lov å blogge i hytt og gevær om ungen hennes. Ikke greit! Uansett hvor fin og god hun er ellers. Nemlig!
Hege899 Skrevet 5. september 2016 Forfatter #66 Skrevet 5. september 2016 10 minutter siden, Den røde fare skrev: Hva er bloggadressa? Nouw.com/rebekkasmeberg
Kragebein Skrevet 24. oktober 2016 #67 Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner, omtale av tredjepart og svar til dette. Kragebein, mod Edit: Tråden er også ryddet for innlegg som omhandler barn. Endret 28. oktober 2016 av Kragebein
Anbefalte innlegg