Gå til innhold

Rebekka Smeberg

Hege899

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Sjøgrønn skrev:

Hva er adressen til bloggen hennes? Finner den ikke... 

Smebergk.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu der har jeg ikke likt siden bloggdramet mellom henne og Marthe :P 

Men hvordan kan det ha seg at hun et gravid med noen andre enn Espen? De har jo vært sammen i årevis?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, strawberryjaw skrev:

Hu der har jeg ikke likt siden bloggdramet mellom henne og Marthe :P 

Men hvordan kan det ha seg at hun et gravid med noen andre enn Espen? De har jo vært sammen i årevis?

Du vet at man kan bli gravid av å ligge med noen og at det ikke nødvendigvis er den man er sammen med? 

Sorry, men måtte bare 😘😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Blå politibil skrev:

Måtte inn å se på den bloggen. Himmel å hav for et forbruk. Hvordan har hun egentlig råd til en slik livsstil? Hun kan umulig ha så mange lesere og med en jobb som sentralborddame så er det jo ikke akkurat milionlønn. 

Kan jo hende hun har velstående foreldre som hjelper henne økonomisk, men mest sannsynlig ikke... Ser hun nylig har postet et innlegg med rådyre merkeklær til baby. Synes man virkelig må tjene godt for å ta seg råd til noe slikt, men folk kan jo selvsagt bruke penge sine som de vil. Om det er et smart forbruk er en annen sak :P Barn koster flesk selv med et nøkternt forbruk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. mai 2016 at 8.12, Smasnug skrev:

Du vet at man kan bli gravid av å ligge med noen og at det ikke nødvendigvis er den man er sammen med? 

Sorry, men måtte bare 😘😜

Haha, ja ;) teit formulert av meg.

men har ikke fått med meg at det har vært slutt mellom de liksom? 😁 jaja.. det finnes vel en forklaring. Ser ut som de er kjærester nå da, og det er jo bra. For de.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. mai 2016 at 8.54, elvane skrev:

Kan jo hende hun har velstående foreldre som hjelper henne økonomisk, men mest sannsynlig ikke... Ser hun nylig har postet et innlegg med rådyre merkeklær til baby. Synes man virkelig må tjene godt for å ta seg råd til noe slikt, men folk kan jo selvsagt bruke penge sine som de vil. Om det er et smart forbruk er en annen sak :P Barn koster flesk selv med et nøkternt forbruk.

Der er jeg veldig enig! Barn vokser ut av klær raskere enn man rekker å vaske unna, omtrent. Jeg har en posevis med klær som barnet mitt aldri rakk å bruke før de ble for små. Men har man råd så hvorfor ikke :P barn blir dyrt nok etterhvert når de trenger skikkelig barnehageutstyr feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 13.5.2016 at 22.53, strawberryjaw skrev:

Der er jeg veldig enig! Barn vokser ut av klær raskere enn man rekker å vaske unna, omtrent. Jeg har en posevis med klær som barnet mitt aldri rakk å bruke før de ble for små. Men har man råd så hvorfor ikke :P barn blir dyrt nok etterhvert når de trenger skikkelig barnehageutstyr feks. 

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, medeus skrev:

Måtte sjekke den bloggen. Fasiten på all verdens blondinevitser? 

Bloggen er en vits.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Nå har jeg sett opp og ned på instagram  hennes.. hvor står det at det er en annen enn Espen som er far ?

Endret av Frupedersen_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Frupedersen_ skrev:

Nå har jeg sett opp og ned på instagram  hennes.. hvor står det at det er en annen enn Espen som er far ?

Må hun skrive det på instagram eller internett for at han skal være faren? Det er ganske åpenlyst da de er sammen, å har vært det en god stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SofieOlsen skrev:

Må hun skrive det på instagram eller internett for at han skal være faren? Det er ganske åpenlyst da de er sammen, å har vært det en god stund :-)

Nå har jeg sett opp og ned på instagram  hennes.. hvor står det etat det er en annen enn Espen som er far ?

Altså... en annen bruker her har skrevet at det står på instagram. Var derfor jeg lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Frupedersen_ skrev:

Nå har jeg sett opp og ned på instagram  hennes.. hvor står det etat det er en annen enn Espen som er far ?

Altså... en annen bruker her har skrevet at det står på instagram. Var derfor jeg lurte.

Hm, okei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Frupedersen_ skrev:

Jeg vet ikke åssen jeg siterer her.

Du trykker svar på innlegget etter en kommentar, tror jeg. Er helt ny her selv, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, SofieOlsen skrev:

Du trykker svar på innlegget etter en kommentar, tror jeg. Er helt ny her selv, haha.

Sånn ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 11.5.2016 at 8.44, Milla29 skrev:

Kjenner jeg blir helt matt...aldri hørt om dette mennesket før og måtte sjekke blogg og IG. Er det mulig å ha så lite innhold i livet sitt annet enn vippeextencions, klorbleika hår, plastpupper og plastlepper? (for sånn som hun forandret seg fra de første bildene på IG-kontoen sin til de siste, er ikke mulig uten plastfyll...) Jeg hadde nok trodd at hun var mamma til denne jenta også ut fra bildene og innleggene hennes. Kan ikke forstå at noen kan få seg til å holde på sånn, hadde jeg vært mora hadde jeg blitt steik forbanna

Hva har utseende hennes med personligheten å gjøre egentlig? :-) Kan man ikke ha blondt hår, store pupper, vippeextensions og fyll i leppene, å samtidig være en god mor? Hallo vi lever i 2016, alle er forskjellig. Det kalles å bry seg om utseende sitt, å noen liker mer sminke osv enn andre. Det har Ingenting å si på hvordan man er som mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
2 minutter siden, SofieOlsen skrev:

Hva har utseende hennes med personligheten å gjøre egentlig? :-) Kan man ikke ha blondt hår, store pupper, vippeextensions og fyll i leppene, å samtidig være en god mor? Hallo vi lever i 2016, alle er forskjellig. Det kalles å bry seg om utseende sitt, å noen liker mer sminke osv enn andre. Det har Ingenting å si på hvordan man er som mor.

Men, å leke mor til en annen mammas barn sier mye om personligheten vel? Uavhengig av utseende. 

Tror neppe hun selv vil godta om noen andre enn henne selv tar avgjørelser for hennes barn når det kommer. Hull i ørene, bilder osv. Er jo kun foreldre som skal bestemme sånt? 

Da blir det som man lurer på hva som er inni bak under silikon/blekemiddel/vippelim og Restylane og hvordan hun blir som mamma selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Frupedersen_ skrev:

Jeg har også reagert på at hun prøver å fremstå som Tilias mamma. Som mor selv Så hadde jeg klikka..

Men det kan jo hende Marthe er litt rundere i kantene enn meg når det gjelder sånn.. 

Hun er ikke det, men når ikke frem til exen sin angående hennes oppførsel. Kan hende det har blitt bedre nå, får bare håpe det. 

Kan godt hende det på Instagram er slettet, men det angående faren som ble skrevet lenger opp her så jeg også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...