fishy Skrevet 3. august 2016 #41 Del Skrevet 3. august 2016 Litt av en type var innom bloggen hennes, og utifrå kommentarene der virker det ikke som Espen er faren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amethyst Skrevet 3. august 2016 #42 Del Skrevet 3. august 2016 I en kommentar på bloggen hennes er det noen som spør hva hun tenker om å bli "alenemamma".. Hun har ikke svart på det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 3. august 2016 #43 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner - Pavilion, mod Edit; Også ryddet for kommentarer til modereringen Endret 4. august 2016 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. august 2016 #44 Del Skrevet 5. august 2016 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 23. august 2016 #45 Del Skrevet 23. august 2016 Den 02.08.2016 at 0.22, SofieOlsen skrev: Hva har utseende hennes med personligheten å gjøre egentlig? :-) Kan man ikke ha blondt hår, store pupper, vippeextensions og fyll i leppene, å samtidig være en god mor? Hallo vi lever i 2016, alle er forskjellig. Det kalles å bry seg om utseende sitt, å noen liker mer sminke osv enn andre. Det har Ingenting å si på hvordan man er som mor. Har aldri skrevet at hun ikke er en god mor (eller vil bli, for hun er vel ikke mor enda, eller? Jeg følger henne ikke, så aner ikke om hun har født eller ikke), men at fokuset hennes er 100% på utseende er rimelig tydelig ut fra både blogg og IG. Mulig hun har andre interesser også, men da skjuler hun de godt.. Dessuten at hun legger det frem som om jenta på bildene er hennes datter, og det er jo rimelig spesielt (nei, sier ikke at hun faktisk skriver det, men det kan virke sånn ut fra innlegg og bilder). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 23. august 2016 #46 Del Skrevet 23. august 2016 Hvor gammel er hun? Kan jo ikke bare være 18 år?? Ser mye eldre ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 24. august 2016 #47 Del Skrevet 24. august 2016 Hun er 20 år og ser ut som en typisk vanlig 20 åring. Kan ikke forstå denne hetsen mot henne som mor går på utseende hennes? Hvorfor skal hun skytes for å være en god stemamma? Hva er det egentlig dere mødre ønsker. Dere klager hvis kjæresten til han dere har barn med ikke bryr seg nok om barnet deres, forskjellsbehandler og ikke er noe snille. DETTE forstår jeg veldig godt. Men så fort man viser at man bryr seg om ungen som om det skulle vært sin egen, nei det er jo tydeligvis det værste i hele verden! Rebekka har ikke gjort noe annet enn å være snill mot stedatteren sin. La hun være og slutt å hets henne.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 24. august 2016 #48 Del Skrevet 24. august 2016 Nå er det slutt mellom henne og Espen... Var sikkert for vanskelig å fikse forholdet når hun skal ha barn med en annen 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frupedersen_ Skrevet 24. august 2016 #49 Del Skrevet 24. august 2016 Skjønner jeg godt. Jeg synes espen har vært tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 24. august 2016 #50 Del Skrevet 24. august 2016 Hvordan vet dere at det er slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 24. august 2016 #51 Del Skrevet 24. august 2016 1 time siden, Minnus skrev: Hun er 20 år og ser ut som en typisk vanlig 20 åring. Kan ikke forstå denne hetsen mot henne som mor går på utseende hennes? Hvorfor skal hun skytes for å være en god stemamma? Hva er det egentlig dere mødre ønsker. Dere klager hvis kjæresten til han dere har barn med ikke bryr seg nok om barnet deres, forskjellsbehandler og ikke er noe snille. DETTE forstår jeg veldig godt. Men så fort man viser at man bryr seg om ungen som om det skulle vært sin egen, nei det er jo tydeligvis det værste i hele verden! Rebekka har ikke gjort noe annet enn å være snill mot stedatteren sin. La hun være og slutt å hets henne.. Mulig hun er en god stemor, men kritikken gjelder vel å eksponere stedatteren sin på SoMe som om det skulle vært ehnens egen. Hadde det vært min datter, hadde jeg følt hun hadde krysset litt for mange grenser når hun holder på sånn. Ser ingen utseendehets heller jeg, å si at hun virker fryktelig opptatt av eget utseende er vel en rimelig konklusjon å komme til etter å ha sett på IG/blogg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 24. august 2016 #52 Del Skrevet 24. august 2016 1 time siden, Milla29 skrev: Mulig hun er en god stemor, men kritikken gjelder vel å eksponere stedatteren sin på SoMe som om det skulle vært ehnens egen. Hadde det vært min datter, hadde jeg følt hun hadde krysset litt for mange grenser når hun holder på sånn. Ser ingen utseendehets heller jeg, å si at hun virker fryktelig opptatt av eget utseende er vel en rimelig konklusjon å komme til etter å ha sett på IG/blogg. Nå har moren til T vært med på Unge Mødre, lagt ut utrolig mye om T sitt liv der og på sin blogg. Alle er jo inneforstått med at T ikke er ungen til Rebekka. Syne det er koselig at Rebekka er stolt over T, at hun viser henne stolt frem på bloggen sin. Når Espen har T, er det alltid T som står i fokus hos dem. Hadde dette vært ett barn som aldri har blitt lagt ut bilde av på nettet pga overbeskyttende foreldre, så hadde det vært dårlig gjort av Rebekka å legge ut så mye om T. Men nå er situasjonen stikk motsatt. Hadde Rebekka vært en stygg og tykk stemor, som hadde holdt på helt likt. Hadde ingen brydd seg. Men hun bruker tydeligvis for mye sminke, for fokusert på kroppen sin og for ung til å kunne være en god stemor Man kan ikke se på ett menneske om hun/han er en flink forelder, man kan se det på barnet/barna. Og T er absolutt ett barn jeg virkelig ikke er noe bekymret for 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 24. august 2016 #53 Del Skrevet 24. august 2016 20 minutter siden, Minnus skrev: Nå har moren til T vært med på Unge Mødre, lagt ut utrolig mye om T sitt liv der og på sin blogg. Alle er jo inneforstått med at T ikke er ungen til Rebekka. Syne det er koselig at Rebekka er stolt over T, at hun viser henne stolt frem på bloggen sin. Når Espen har T, er det alltid T som står i fokus hos dem. Hadde dette vært ett barn som aldri har blitt lagt ut bilde av på nettet pga overbeskyttende foreldre, så hadde det vært dårlig gjort av Rebekka å legge ut så mye om T. Men nå er situasjonen stikk motsatt. Hadde Rebekka vært en stygg og tykk stemor, som hadde holdt på helt likt. Hadde ingen brydd seg. Men hun bruker tydeligvis for mye sminke, for fokusert på kroppen sin og for ung til å kunne være en god stemor Man kan ikke se på ett menneske om hun/han er en flink forelder, man kan se det på barnet/barna. Og T er absolutt ett barn jeg virkelig ikke er noe bekymret for Poenget er at Rebecca går over grensen. Det er ikke hennes barn! Men Espen og Marte sitt. Har absolutt ingenting med hvordan Rebecca ser ut. Og jo, folk hadde reagert på helt samme måte selv om hun var feit og stygg. Jeg hadde ikke likt om dama til eksen min (som bare var 18 når de ble sammen ) skulle leke mor, far og unge med mitt barn. Det at hun tar hull i ørene på ungen uten å snakke med Marte er helt vanvittig! Igjen, hun er ikke hennes mor og det er ikke rart mange reagerer når hun oppfører seg som hun skulle vært det. Grensen går en plass og hun over grensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 24. august 2016 #54 Del Skrevet 24. august 2016 Hva er adressen til bloggen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 24. august 2016 #55 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Den 24.8.2016 at 10.08, monstergospel skrev: Hvordan vet dere at det er slutt? Bloggen hennes. Endret 27. august 2016 av Kragebein Ryddet for svar til slettet innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 24. august 2016 #56 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Hadde klikka hvis far hadde tatt hull i ørene på jenta mi i Kypros. Ser for meg ei ekkel sliten sjappe med skytepistol full av smitte på. Endret 24. august 2016 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 24. august 2016 #57 Del Skrevet 24. august 2016 6 minutter siden, Keikolina skrev: Hadde klikka hvis far hadde tatt hull i ørene på jenta mi i Kypros. Ser for meg ei ekkel sliten sjappe med ekkel skytepistol full av smitte på. Ja, ikke sant? Så gjør de bak ryggen på Marthe i tillegg. Ikke greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 24. august 2016 #58 Del Skrevet 24. august 2016 2 timer siden, LeilaS skrev: Ja, ikke sant? Så gjør de bak ryggen på Marthe i tillegg. Ikke greit! Hvordan vet du at det var bak ryggen hennes og at hun ikke sa det var greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 24. august 2016 #59 Del Skrevet 24. august 2016 16 minutter siden, Minnus skrev: Hvordan vet du at det var bak ryggen hennes og at hun ikke sa det var greit? Det har Marthe fortalt. Det er fint og flott at hun er en engasjert stemor, men hun ikke skal ikke trosse mor. Men Espen har jo like mye skyld i det som lot henne ture frem. Når man har delt ansvar om et barn så må man bli enige om ting i felleskap. Det gjelder jo selvfølgelig mer enn hull i ørene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. august 2016 #60 Del Skrevet 24. august 2016 Har bare såvidt vært innom bloggen hennes, synes hun virker som ei søt jente som bryr seg mye om stebarnet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg