Hege899 Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 "Stemoren" til barnet til Marthe Henriksen fra unge mødre. Begynte å lese bloggen fordi hun la ut om -alt-,tok hull i ørene på barnet uten lov av Marthe osv. Flere som leser? Irriterer meg over at hun er så vinglete. Ene uka er hun såå motivert og setter seg mål,andre uka har hun helt glemt det (feks var hun veldig opptatt av styrketrening og eeelsket det,laget program osv. Så ble hun lei. Så ville hun alltid være brun og fresh, så elsker hun å være bleik). Slutter å lese bloggen nå, bare lurte på om flere irriterer seg også😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Var inne på bloggen for en stund tilbake. Det at hun er vinglete bryr jeg meg ingenting om, men at en 18 åring prøver å leke "mor,far og unge" reagerer jeg mer på. Kan hende ting er annerledes nå, men før synes jeg hun gikk over grensen. For hun er "stemor" og ikke mora til ungen. Hun la ut på bloggen at hun og jenta var bestevenner "oss to for alltid" tar hull i ørene på jentungen uten Martha sin tillatelse, bilder av de 2 kysse på munnen, de er familie, de skulle på ferie og hun sier "vi skal gi deg den beste ferien noensinne", la ut drøssevis av bilder av jentungen, "hun elsker meg så høyt" osv. Synes hun gikk langt over streken og folk i kommentarfeltet trodde hun var dattera. Skjønner jeg godt. Hun fikk til å virke som hun var mora. Jeg har ikke vært inne på bloggen på en stund. Kan hende hun har skjerpet seg. Endret 21. oktober 2015 av Rose11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har ikke sansen for henne, pga måten hun utleverer stedatteren på. I tillegg har hun går langt over streken med hvordan hun oppfører seg som stemor flere ganger. Veldig bra at man engasjerer seg som steforelder, men noen grenser må man ha. Hun virker veldig umoden og er nok sjalu på Marthe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Har ikke sansen for henne, pga måten hun utleverer stedatteren på. I tillegg har hun går langt over streken med hvordan hun oppfører seg som stemor flere ganger. Veldig bra at man engasjerer seg som steforelder, men noen grenser må man ha. Hun virker veldig umoden og er nok sjalu på Marthe. Jeg hadde ALDRI godtatt dette hvis jeg var Marthe. Hell no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 21. oktober 2015 #5 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde ALDRI godtatt dette hvis jeg var Marthe. Hell no. Marthe har sagt hun ikke godtar dette og har sagt fra flere ganger, men hun hører ikke på henne. Og faren til barnet støtter sin nye kjæreste.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 21. oktober 2015 #6 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg sjekket instagramkontoen hennes, det holdt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 21. oktober 2015 #7 Del Skrevet 21. oktober 2015 Marthe har sagt hun ikke godtar dette og har sagt fra flere ganger, men hun hører ikke på henne. Og faren til barnet støtter sin nye kjæreste.. Da ville jeg kontaktet en god advokat. Denne Rebecca går langt over streken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. oktober 2015 #8 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg sjekket instagramkontoen hennes, det holdt.. Hva heter hun på instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dwight Skrevet 21. oktober 2015 #9 Del Skrevet 21. oktober 2015 Synes hun virker koselig jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 21. oktober 2015 #10 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Hva heter hun på instagram? rebekkasmeberg Endret 21. oktober 2015 av stikkontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 21. oktober 2015 #11 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det hadde jeg ikke godtatt 😳 Wow... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 21. oktober 2015 #12 Del Skrevet 21. oktober 2015 Huff, hadde ikke funnet meg i at en som skulle være stemor for mitt barn hadde oppført seg slik. Ikke greit. Hun går uten tvil over streken på hva som er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #13 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg hadde ALDRI godtatt dette hvis jeg var Marthe. Hell no. Hun gjør jo ikke det men svarte en gang på en kommentar om at hun ikke vil ha alt "offentlig" slik det var i begynnelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 10. mai 2016 #14 Del Skrevet 10. mai 2016 Hun er gravid, men utifra hva jeg forstår på bloggen hennes så er ikke Espen, kjæresten hennes, faren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 11. mai 2016 16 timer siden, Kristanna skrev: Hun er gravid, men utifra hva jeg forstår på bloggen hennes så er ikke Espen, kjæresten hennes, faren? Jo? Men tror det(som vanlig)er litt turbulent. Merker at hun er ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 11. mai 2016 #16 Del Skrevet 11. mai 2016 6 minutter siden, Hege899 skrev: Jo? Men tror det(som vanlig)er litt turbulent. Merker at hun er ung Husker ikke om jeg så kommentaren på bloggen eller Instagram, men noen lurte på hvordan Espen tok at han ikke var faren. I tillegg hadde noen skrevet på et bilde på insta at det ble et pent barn med så gode gener og tagget en annen profil en Espen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 11. mai 2016 #17 Del Skrevet 11. mai 2016 Kjenner jeg blir helt matt...aldri hørt om dette mennesket før og måtte sjekke blogg og IG. Er det mulig å ha så lite innhold i livet sitt annet enn vippeextencions, klorbleika hår, plastpupper og plastlepper? (for sånn som hun forandret seg fra de første bildene på IG-kontoen sin til de siste, er ikke mulig uten plastfyll...) Jeg hadde nok trodd at hun var mamma til denne jenta også ut fra bildene og innleggene hennes. Kan ikke forstå at noen kan få seg til å holde på sånn, hadde jeg vært mora hadde jeg blitt steik forbanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 11. mai 2016 #18 Del Skrevet 11. mai 2016 Måtte inn å se på den bloggen. Himmel å hav for et forbruk. Hvordan har hun egentlig råd til en slik livsstil? Hun kan umulig ha så mange lesere og med en jobb som sentralborddame så er det jo ikke akkurat milionlønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. mai 2016 #19 Del Skrevet 11. mai 2016 58 minutter siden, Blå politibil skrev: Måtte inn å se på den bloggen. Himmel å hav for et forbruk. Hvordan har hun egentlig råd til en slik livsstil? Hun kan umulig ha så mange lesere og med en jobb som sentralborddame så er det jo ikke akkurat milionlønn. Kredittkort? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 11. mai 2016 #20 Del Skrevet 11. mai 2016 Hva er adressen til bloggen hennes? Finner den ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg