Gå til innhold

Player en player.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt taktikk har jeg nå fått et lite overtak på en player. Han lurte meg så jævli trill rundt, så nå skal han få smake egen medisin. Og nå har jeg fått han litt myk i kantene.

Men så lurer jeg på hvor langt skal jeg dra denne? Buste han nå? Eller vente til han står siklende på døra hos meg?

Anonymous poster hash: 6458c...74c

Videoannonse
Annonse
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Du har gode kort på hånda altså?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Stoler jo ikke på fyren i det hele tatt. Han lyver mye.

Men han er gira på å komme på besøk til meg. Flørter og sikler her.

Greia er vel at jeg tror han er gift. Og jeg vil konfrontere han med dette.

Skrevet

Du får invitere han på hjemmedate da,og fyre han opp noe jævlig på forhånd.For deretter å avlyse,eller kanskje bare forvsinne og la avtalen henge i det blå.

Og etterpå: Gi ham silent treatment til evig tid.

Utenom dette finnes det få måter å playe en player på.Det aller beste er nok å bare gå videre med livet.Å leve vel er den beste hevn,som ordtaket sier.

Anonymous poster hash: a8751...e41
Skrevet

Du får invitere han på hjemmedate da,og fyre han opp noe jævlig på forhånd.For deretter å avlyse,eller kanskje bare forvsinne og la avtalen henge i det blå.

Og etterpå: Gi ham silent treatment til evig tid.

Utenom dette finnes det få måter å playe en player på.Det aller beste er nok å bare gå videre med livet.Å leve vel er den beste hevn,som ordtaket sier.

Anonymous poster hash: a8751...e41

Haha. Ja han inviterte seg hjem til meg nå :P så jeg må være hard og si ting rett ut før jeg kaster han på dør og glemmer hele soppen.

Skrevet

Når skal dere møtes..?

Ikke avtalt. Er litt distanse mellom oss. Jeg holder ikke pusten mens jeg venter altså ;) jeg har bare lyst å ta igjen. Gi han en real smekk for dårlig oppførsel.

Skrevet

Du kan vel ikke annet enn å avvise ham. Hvor 'hardt' han tar det avhenger av hvor mye han liker deg, akkurat det kan du ikke endre mye ved.

Ellers er den beste måten å få ham til å føle seg ubetydelig å legge lite effort og tanker i dette her. Det å planlegge noe uttrykker bare at det er viktig for deg å hevde deg, og at du bryr deg om hva han tenker og føler.

Anonymous poster hash: a36c3...3c3
  • Liker 1
Skrevet

Ikke avtalt. Er litt distanse mellom oss. Jeg holder ikke pusten mens jeg venter altså ;) jeg har bare lyst å ta igjen. Gi han en real smekk for dårlig oppførsel.

Jeg håper du klarer å gjennomføre...:)

Har lest utallige innlegg som dette som ender opp med å falle for jævelen igjen...!

Og det viser seg egentlig at playeren ikke tar det så tungt som man håper på..

Håper du klarer å gi han in !! :P

Skrevet

Haha. Ja det er det. Ant gir han faen. Og jeg vinner ingen ting på å konfrontere han selv om jeg gjerne skulle sett at han fikk litt dårlig samvittighet. Men jeg gjør ingen ting mer her. Tar han kontakt så skal jeg svare.

Har mest lyst å få han helt ut av systemet da en annen flott mann står klar her. Han kjenner jeg veldig godt og vet hva han står for. Men jeg er bare ikke klar fordi mitt sinne mot han andre er for stort.

Skrevet

Synes du kaster bort energien din på å forsøke straffe en fyr du ikke vil ha noe med å gjøre. Og måten du skal straffe han på er å late som du er klar for sex for så å skjelle han ut og kaste han på dør? For min del hadde dét neppe hevet mitt følelsesmessige velvære nevneverdig..

Om han er gift så si ifra til kona om du vil.

Mitt råd er heller bruk tiden din med den andre mannen du skriver er en fin person :)

• Liker 3
Gjest Franke Ann
Skrevet

Syns det flott at du er så innstilt på å pleie en pleier. siden også pleiere sikkert trenger litt pleie i ny og ne, men hvorfor så sint?

Skrevet

Synes du kaster bort energien din på å forsøke straffe en fyr du ikke vil ha noe med å gjøre. Og måten du skal straffe han på er å late som du er klar for sex for så å skjelle han ut og kaste han på dør? For min del hadde dét neppe hevet mitt følelsesmessige velvære nevneverdig..

Om han er gift så si ifra til kona om du vil.

Mitt råd er heller bruk tiden din med den andre mannen du skriver er en fin person :)

Enig med dette. Den beste hevnen for en player er å ignorere han totalt , egoknekk er det værste de kan bli utsatt for. Lat som at han ikke eksisterer lenger, enkelt og greit.

Da blir han sittende å henge med å lure på om du fant noen bedre, om du avslørte han, om han kunne holdt på deg lenger om han hadde gjort ting anderledes, om han var en dårlig elsker, osvosvosv.

Anonymous poster hash: 8c184...ffd

• Liker 1
Skrevet

Haha. Ja det er det. Ant gir han faen. Og jeg vinner ingen ting på å konfrontere han selv om jeg gjerne skulle sett at han fikk litt dårlig samvittighet. Men jeg gjør ingen ting mer her. Tar han kontakt så skal jeg svare.

Har mest lyst å få han helt ut av systemet da en annen flott mann står klar her. Han kjenner jeg veldig godt og vet hva han står for. Men jeg er bare ikke klar fordi mitt sinne mot han andre er for stort.

Du er fremdeles i denne playeren sin hule hånd... Her prioriterer du vekk en digg fyr som liker deg, fordi du er opptatt med å bruke tid og energi på en dust som uansett gir f i deg.

Beklager for å realitetsorientere deg her men du player faktisk ikke denne playeren. Du VET at han kun er ute etter sex, du tror jo til og med at han er gift! Han er ikke følelsesmessig involvert, du driver ikke og lurer ham, han vil nemlig bare knulle. Syns du virkelig at det er et kompliment at en sexgal fyr vil pule deg? Tror du virkelig at han kommer til å få dårlig samvittighet altså? ......... dream on.................

Anonymous poster hash: b3a47...063

• Liker 3
Skrevet

Enig med dette. Den beste hevnen for en player er å ignorere han totalt , egoknekk er det værste de kan bli utsatt for. Lat som at han ikke eksisterer lenger, enkelt og greit.

Da blir han sittende å henge med å lure på om du fant noen bedre, om du avslørte han, om han kunne holdt på deg lenger om han hadde gjort ting anderledes, om han var en dårlig elsker, osvosvosv.

Anonymous poster hash: 8c184...ffd

Det er planen. Uansett. Jeg henger jo mer med han flotte fyren. Men hva vi er og hva vi blir for hverandre, er uvisst. Men dette er et annet kapitell.

Men jeg tar ingen kontakt med Herr Player. Han som sendte meg en melding i natt og sa han ville ta en tur til meg en dag. Jeg var usikker på om jeg i det hele tatt skulle svare han på den meldingen eller bare drite i det. Derfor la jeg ut denne tråden. Og det er vel mer hva jeg gjør om han brått står her på døra :P Det er da jeg vil sette han på plass. Jeg vet aldri om/når han kommer. Selv om han bor mange timer unna, så kan han fint finne på å bare stå på døra her en dag :P Skal jeg være ærlig å si han såra meg? Eller bare slenge i tryne på han at han er en dust og jeg har bedre menn å bruke tiden min på?

Skrevet

Si til han at du er glad i han som en venn, men at den seksuelle kjemien ikke passet. Sår han det stedet han kan bli såret, egoet hans.

Anonymous poster hash: b9779...55e

• Liker 1
Skrevet

Si til han at du er glad i han som en venn, men at den seksuelle kjemien ikke passet. Sår han det stedet han kan bli såret, egoet hans.

Haha. Takk. Den er faktisk veldig bra ;) kan også si at jeg ikke trenger han da jeg er mer en godt nok dekket på det området av en mye yngre mann enn han.

Skrevet

Haha. Takk. Den er faktisk veldig bra ;) kan også si at jeg ikke trenger han da jeg er mer en godt nok dekket på det området av en mye yngre mann enn han.

Nah, ikke gjør det for åpenlyst at du er ute etter å såre han.

Skrevet

Du kan vel kanskje diskré nevne at du har funnet en annen hvis han stiller begynner å stille spørsmål :)

Gjest Franke Ann
Skrevet

Det er planen. Uansett. Jeg henger jo mer med han flotte fyren. Men hva vi er og hva vi blir for hverandre, er uvisst. Men dette er et annet kapitell.

Vet han at du er fullstendig hekta på denne playeren du ikke kan få?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...