AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg ønsker tips om en Mikrobølgeovn som du er fornøyd med. Det er fint om du kan fortelle ca pris, i tillegg til merke og evt modell. På forhånd tusen takk! Anonymous poster hash: a68fe...620
Vox_populi Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Samsung MS23F301EAW/EE er enkel i bruk, på 800W og kostar 900. 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Wirlpool, eller hvordan detnå skrives, sin mesten firkantede kube er vi godt fornøyd med. Den er noenmår gammel så jeg er usikker på om den fortsatt er i salg. Litt dyr men plassmessig er deg veldig god, og i daglig bruk er den perfekt. Vi har tidligere hatt en annen dyrere mikro fra samme merket den var og perfekt. Se på elkjøp.noAnonymous poster hash: 0eca0...c64 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Samsung MS23F301EAW/EE er enkel i bruk, på 800W og kostar 900. Wirlpool, eller hvordan detnå skrives, sin mesten firkantede kube er vi godt fornøyd med. Den er noenmår gammel så jeg er usikker på om den fortsatt er i salg. Litt dyr men plassmessig er deg veldig god, og i daglig bruk er den perfekt. Vi har tidligere hatt en annen dyrere mikro fra samme merket den var og perfekt. Se på elkjøp.noAnonymous poster hash: 0eca0...c64 Tusen takkl for svært gode råd! Anonymous poster hash: a68fe...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå