AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Er det trygt å reise til Israel nå? For muslimer og andre? Anonymous poster hash: 24edd...e97
Gjest princessa Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Nei, det er nok ikke trygt å reise til Israel nå. Noen vener av meg kom tilbake fra Israel for ca. en uke siden og kunne fortelle at de hadde sett en muslim som knivstakk en jøde på åpen gate. Sier litt om tilstanden når man som turist kan se slike ting skje rett foran seg. Traff også på noen jøder tilfeldigvis som solgte hudpleieprodukter på et kjøpesenter for to dager siden. Jeg fortalte at jeg godt kunne tenke meg å reise til Israel en gang. Fikk beskjed om at de ikke anbefalte meg å reise akkurat nå, hvertfall ikke før det har roet seg litt der nede.
desertmonksees Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Jada, det er trygt. B'ezrat hashem 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Kan jo ikke dra dit! Jeg heier heller på Palestina. Anonymous poster hash: c3c40...07a 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Kan jo ikke dra dit! Jeg heier heller på Palestina. Anonymous poster hash: c3c40...07a Ja du får dra til Gaza og se åssen det går ... Anonymous poster hash: ef6be...f25 3
Gjest Overrasket Skrevet 24. oktober 2015 #6 Skrevet 24. oktober 2015 Hele landet er nok ikke like trygt, men deler av Israel tror jeg det er helt trygt å dra til.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #7 Skrevet 24. oktober 2015 Er det trygt å reise til Israel nå? For muslimer og andre?Anonymous poster hash: 24edd...e97 Man vet aldri med jøder. Plutselig starter dem bombeaksjon, så jeg hadde ventet til ting roet seg nedAnonymous poster hash: 4552c...2c3 1
Gjest Overrasket Skrevet 24. oktober 2015 #8 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Kan jo ikke dra dit! Jeg heier heller på Palestina. Anonymous poster hash: c3c40...07a Man vet aldri med jøder. Plutselig starter dem bombeaksjon, så jeg hadde ventet til ting roet seg nedAnonymous poster hash: 4552c...2c3 Jeg synes det er helt unødvendig å gjøre denne tråden til en ropert for politiske, religiøse eller ytterligående temaer. Jeg er sikker på at dere er kreative nok til å finne masse andre tråder i et mer relevant underforum der dere kan snakke om hvem som gjør mest urett i Midtøsten. Endret 24. oktober 2015 av Overrasket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå