Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. På ferie i høst kommenterte min søster et navnesmykke hun så i et magasin. Tenkte dette var fin julegave, og begynte letingen i bladene jeg hadde med. Men fant det ikke! Så må ha vært i bladet som ble druknet og kastet. De smykkene er visst populære nå. Noen som vet hvilke jeg mener, som kan hjelpe med hvilket blad det stod på trykk i?? Har tilgang på blader på jobb, må bare vite hvilket jeg skal lete i :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se at noen er misfornøyd med de smykkene på fb-siden til dette firmaet

Anonymous poster hash: 10222...8e3
Skrevet

De vet ihvertfall ikke hva månestein er. De som henger på smykket, er enten swarovski-perler, eller vanlige glassperler.

Skrevet

Jeg kan ikke se at noen er misfornøyd med de smykkene på fb-siden til dette firmaet

Øøø? Har du trykket på "innlegg fra besøkende" på venstre side under bilder? Er jo bare negative tilbakemeldinger, omtrent...

Anonymous poster hash: 3e8c2...024

Skrevet

Øøø? Har du trykket på "innlegg fra besøkende" på venstre side under bilder? Er jo bare negative tilbakemeldinger, omtrent...

Anonymous poster hash: 3e8c2...024

Oi. Der var det mye ja...

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke mittnavnesmykke. Så det bare kjapt, men det var ikke helt den stilen.

Får begynne å bla i bladene på jobben og se om det dukker opp :) Må ha vært i august eller septemberutgave. Om noen andre har sett blir jeg glad for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...