AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Da har jeg havnet i den situasjonen, hvor en jeg liker ikke ser ut til å like meg. Føles bare vondt, og jeg orker ikke å se på vedkommende lenger, dessverre er vi i samme omgangskrets og jeg er "tvunget" til å se ham. Hvordan skal jeg klare å glemme vedkommende? Anonymous poster hash: 19a1a...3cf 1
Gjest supernova_87 Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Uff, føler med deg. Det er en skikkelig kjip følelse. Det kan gjøre vondt på samme måte som kjærlighetssorg, men samtidig føler man på at man er dum, fordi man har ikke en gang hatt noe sammen, det er bare at forelskelsen ikke er gjengjeldt. Æsj. Kjenner jeg ble skikkelig uggen på dine vegne. Har du mulighet til å bruke tiden på litt andre ting fremover? Være med en annen gruppe venner, eller noen prosjekt eller skolearbeid som egentlig kunne trengt litt mer fokus? Er vanskelig å glemme ham når man ser ham støtt og ser hvor "superduperfantastisk" han er. Så mitt råd er å gjøre litt andre ting enn å være der han også er. En annen ting du kan gjøre er å prøve å overbevise deg om at han egentlig er ganske teit, og se for deg alle ting som bare ikke hadde funka om dere skulle blitt sammen. Du er sikker på at han ikke kan like deg?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Vet akkurat hvordan du har det. Kommer litt an på hvor dypt du sitter i det. Jeg var veldig(!) forelsket i en. For meg var det eneste som fungerte å kutte all kontakt og møte en ny. Anonymous poster hash: 16407...69a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Uff, føler med deg. Det er en skikkelig kjip følelse. Det kan gjøre vondt på samme måte som kjærlighetssorg, men samtidig føler man på at man er dum, fordi man har ikke en gang hatt noe sammen, det er bare at forelskelsen ikke er gjengjeldt. Æsj. Kjenner jeg ble skikkelig uggen på dine vegne. Har du mulighet til å bruke tiden på litt andre ting fremover? Være med en annen gruppe venner, eller noen prosjekt eller skolearbeid som egentlig kunne trengt litt mer fokus? Er vanskelig å glemme ham når man ser ham støtt og ser hvor "superduperfantastisk" han er. Så mitt råd er å gjøre litt andre ting enn å være der han også er. En annen ting du kan gjøre er å prøve å overbevise deg om at han egentlig er ganske teit, og se for deg alle ting som bare ikke hadde funka om dere skulle blitt sammen. Du er sikker på at han ikke kan like deg? Det føles akkurat slik du beskriver her, det føles vondt, men samtidig føler en seg dum ettersom vi aldri har vært sammen eller hatt noe på gang. Det verste er vel at jeg analyserer oppførselen hans og håper at følelsene er gjengjeldt, men slik det ser ut nå, er det ikke en sjanse for at følelsene er gjengjeldt. Skikkelig vondt og ekkelt… Også har jeg gjort noe jeg ikke burde ha gjort, har sett på bildene hans på facebook flere ganger. Uff. Skal prøve å finne på andre ting å gjøre slik at jeg glemmer ham. I går hadde de filmkveld, men jeg gikk ikke, orket ikke tanken på å bli minnet på at han ikke liker meg. Jeg har tenkt at han sikkert er kein og barnslig (det virker slik i blant), men det har ikke hjulpet. Jeg tror vi er kanskje forskjellige som personer, så det hadde nok ikke funket, men disse følelsene vil jo ikke gå bort… Jeg tror ikke han liker meg nei. Er det vanlig å ikke ta kontakt med noen en liker? Å ikke komme bort for å prate? Han ser på meg i blant, men det betyr jo ingenting, det er bare fordi jeg liker ham at jeg har innbilt at det betyr noe. Er på gråten og føler meg uberteit. Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
Gjest nicecar Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 For meg er det verre om vi har datet og det ikke funket for han. Om det bare er slik at jeg er forelsket i en som ikke liker meg tilbake uten at vi har hatt noe sammen så kommer jeg meg heldigvis lett over det. Du må prøve å tenke at det ikke er vits i å like han når han ikke gjengjelder følelsene. Vet at det er lettere sagt enn gjort, men bare prøv å "glem" han
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Vet akkurat hvordan du har det. Kommer litt an på hvor dypt du sitter i det. Jeg var veldig(!) forelsket i en. For meg var det eneste som fungerte å kutte all kontakt og møte en ny. Anonymous poster hash: 16407...69a Vet ikke hvor dypt jeg sitter i det, men det føles vondt og ekkelt å få "bekreftelse" på at han ikke liker meg. Du vet jo når noen liker deg, du får den følelsen, men her er det bare... ingen interesse fra hans side. Hvis han hadde likt meg hadde han tatt kontakt. Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Du får nesten prøve å se positivt på det: Digg for han, da Å bli likt av ei man ikke liker selv. Det gjør noe med selvfølelsen til en gutt. Å faktisk kunne avvise ei jente som har falt for han, uten at man føler man går glipp av no Anonymous poster hash: 4f642...31d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 For meg er det verre om vi har datet og det ikke funket for han. Om det bare er slik at jeg er forelsket i en som ikke liker meg tilbake uten at vi har hatt noe sammen så kommer jeg meg heldigvis lett over det. Du må prøve å tenke at det ikke er vits i å like han når han ikke gjengjelder følelsene. Vet at det er lettere sagt enn gjort, men bare prøv å "glem" han Håper jeg komme fort over dette, blir på gråten når jeg tenker på ham. Jeg er ganske dum som føler det slik for en som ikke bryr seg. Skal jobbe med å komme over dette, skyve ham ut av tankene... Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Du får nesten prøve å se positivt på det: Digg for han, da Å bli likt av ei man ikke liker selv. Det gjør noe med selvfølelsen til en gutt. Å faktisk kunne avvise ei jente som har falt for han, uten at man føler man går glipp av no Anonymous poster hash: 4f642...31d Jeg er ganske sikker på at han ikke vet at jeg liker ham. Ikke vil jeg prøve meg på ham ettersom han ikke virker interessert. Han er egentlig ikke en type mann som jeg vanligvis faller for, men det bare er noe med ham... Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
Gjest nicecar Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Håper jeg komme fort over dette, blir på gråten når jeg tenker på ham. Jeg er ganske dum som føler det slik for en som ikke bryr seg. Skal jobbe med å komme over dette, skyve ham ut av tankene... Anonymous poster hash: 19a1a...3cf Huff, du er ikke dum fordi du føler sånn Følelser er ikke noe man kan kontrollere. Bare prøv å date noen andre for å få han ut av hodet ditt. For alt du vet så kan det godt hende at det er da han legger merke til deg og innser at han liker deg litt tilbake Aldri si aldri, men samtidig så må aldri bruke tid på noe du ikke kan gjøre noe med. Stor klem til deg <3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Huff, du er ikke dum fordi du føler sånn Følelser er ikke noe man kan kontrollere. Bare prøv å date noen andre for å få han ut av hodet ditt. For alt du vet så kan det godt hende at det er da han legger merke til deg og innser at han liker deg litt tilbake Aldri si aldri, men samtidig så må aldri bruke tid på noe du ikke kan gjøre noe med. Stor klem til deg <3 Takk Skal prøve. Egentlig burde jeg slette ham fra snap, instagram, facebook... Men det blir veldig rart siden vi er i samme omgangskrets. Stemningen kan bli mer pinlig, og det er ikke akkurat det jeg ønsker. Føler meg dum fordi alt det "positive" jeg opplever, holder jeg fast i og håper at han kanskje liker meg. Bare når han ser på meg, gjør at jeg tenker på det etterpå... Hvor teit er det mulig å bli. Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
Gjest nicecar Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Takk Skal prøve. Egentlig burde jeg slette ham fra snap, instagram, facebook... Men det blir veldig rart siden vi er i samme omgangskrets. Stemningen kan bli mer pinlig, og det er ikke akkurat det jeg ønsker. Føler meg dum fordi alt det "positive" jeg opplever, holder jeg fast i og håper at han kanskje liker meg. Bare når han ser på meg, gjør at jeg tenker på det etterpå... Hvor teit er det mulig å bli. Anonymous poster hash: 19a1a...3cf Du er forelska, og det kan du ikke noe for Forelskelse skal være en deilig følelse, men er trist at det i ditt tilfellet ikke blir det. Har du tenkt på å kanskje prøve å skrive "hei" til han på FB eller noe, bare for å sjekke om han kan være noe interessert? Kan jo godt hende at han liker deg og ikke tør å vise det. Gutter er rare på sånt, på samme måte som vi også kan være veldig klønete og redde når vi er forelska
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #13 Skrevet 20. oktober 2015 Du er forelska, og det kan du ikke noe for Forelskelse skal være en deilig følelse, men er trist at det i ditt tilfellet ikke blir det. Har du tenkt på å kanskje prøve å skrive "hei" til han på FB eller noe, bare for å sjekke om han kan være noe interessert? Kan jo godt hende at han liker deg og ikke tør å vise det. Gutter er rare på sånt, på samme måte som vi også kan være veldig klønete og redde når vi er forelska Tror nok (heldigvis) ikke at jeg er forelsket, men veldig interessert og fascinert. Jeg får tegn fra ham som gjør at jeg ikke tør å vise interesse.. Det er jo ikke akkurat positivt at han beveger seg bort når jeg kommer (hver bidige gang), selv om jeg ikke tar kontakt og henger etter ham, hvorfor går han da bort? Jeg forstår det bare ikke. Jeg er ganske rolig og gjør ikke så mye ut av meg, så hvorfor gå bort da? Han kan nok ikke fordra meg, men jeg skjønner bare ikke hvorfor siden jeg ikke har gjort noe Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
breiflabb Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Men den type oppførsel kan jo faktisk indikere at han liker deg og! Gutter har en merkelig måte å vise interesse på.. Kanskje han tenker det samme om deg? At du ikke liker han?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #15 Skrevet 21. oktober 2015 Men den type oppførsel kan jo faktisk indikere at han liker deg og! Gutter har en merkelig måte å vise interesse på.. Kanskje han tenker det samme om deg? At du ikke liker han? Akkurat. Han er gutt og ergo feig. I stedet for å gjøre noe, så går han vekk. Fordi han ikke tør. Anonymous poster hash: c3c0e...dd5
breiflabb Skrevet 21. oktober 2015 #16 Skrevet 21. oktober 2015 Akkurat. Han er gutt og ergo feig. I stedet for å gjøre noe, så går han vekk. Fordi han ikke tør. Anonymous poster hash: c3c0e...dd5 Trenger da ikke være feig, men om han tror hun ikke liker han så vil han ikke gjøre noe med det. Ingen vil jo utsette seg for å bli såret.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #17 Skrevet 21. oktober 2015 Men den type oppførsel kan jo faktisk indikere at han liker deg og! Gutter har en merkelig måte å vise interesse på.. Kanskje han tenker det samme om deg? At du ikke liker han? Det tviler jeg, det er som om han virkelig misliker meg, og jeg har ikke gjort ham noe. Å ta avstand fra en man liker høres rart ut. Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #18 Skrevet 21. oktober 2015 Akkurat. Han er gutt og ergo feig. I stedet for å gjøre noe, så går han vekk. Fordi han ikke tør.Anonymous poster hash: c3c0e...dd5 Jeg er jo overbevist om at han ikke liker meg Trenger da ikke være feig, men om han tror hun ikke liker han så vil han ikke gjøre noe med det. Ingen vil jo utsette seg for å bli såret. Det er jo ikke bare det at han ikke gjør noe, men det virker som han tar avstand fra meg, det er ikke et godt tegn. Jeg har ikke vist ham interesse, men jeg har ikke avvist ham på noen måte heller. Fikk en skummel tanke nå, hva om han har skjønt at jeg liker ham, og nå gjør han alt for å vise meg at han ikke er interessert.... Anonymous poster hash: 19a1a...3cf
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #19 Skrevet 21. oktober 2015 Trenger da ikke være feig, men om han tror hun ikke liker han så vil han ikke gjøre noe med det. Ingen vil jo utsette seg for å bli såret. Vi jenter gjør jo det hele tiden. Vi tør å prøve. De fleste av oss i hvert fall. Anonymous poster hash: c3c0e...dd5
breiflabb Skrevet 21. oktober 2015 #20 Skrevet 21. oktober 2015 Det tviler jeg, det er som om han virkelig misliker meg, og jeg har ikke gjort ham noe. Å ta avstand fra en man liker høres rart ut. Anonymous poster hash: 19a1a...3cf Det er jo ikke rart om han har dårlig erfaring med jenter? Jeg møtte en fyr som var vilig til å risikere å gå glipp av noe bra for å ikke utsette seg for å bli såret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå