AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Hun med veldig lyst hår skal tydelig forestille Fotballfrue. Men hva med de andre? Skal de "være" noen spesielle, eller? Thale minner litt om Sophie Elise kanskje, men ikke helt. Anonymous poster hash: df2d3...22c
Shai Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Robert er nok pappahjerte, kan jeg tenke meg Mai er kanskje løst basert rundt Trine? Tror nok Tina Yvonne er den mest spesifike, resten tror jeg bare spiller på generelle bloggestereotypier.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Hun med veldig lyst hår skal tydelig forestille Fotballfrue. Men hva med de andre? Skal de "være" noen spesielle, eller? Thale minner litt om Sophie Elise kanskje, men ikke helt. Anonymous poster hash: df2d3...22c Syns ikke Tina Yvonne minner spesifikt om FF. Etter det bursdagskake i senga greiene fikk jeg skikkelige KA vibber, for å være helt ærlig. Jeg vet ikke hvorfor, siden hun ikke har hus eller barn. Tror egentlig ingen skal forestille noen spesifikke, de skal rett og slett representere de ulike kategoriene (livsstil-, mat-, råååsa- etc), også drar de på. Små ting tatt fra alle store og mindre blogger. Litt sjokka over at det ikke er en skikkelig hardbarka mammablogger med. Men, poenget er vel å ta en titt på kulturen i bloggemiljøet og ikke minst, kulturen vår. Han motivasjons fyren er bare helt jævlig og umorsom (har aldri heller funnet Morten Ramm det spor underholdende, det kan ha noe med det å gjøre). Laila Goody er jo god, så man får jo vondt av Mai i all det styret. Oftebro også. Han som spiller Robert er jo bare knallgod, man får bare lyst til å gi han en på trynet. Anonymous poster hash: 71812...5c5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Syns ikke Tina Yvonne minner spesifikt om FF. Etter det bursdagskake i senga greiene fikk jeg skikkelige KA vibber, for å være helt ærlig. Jeg vet ikke hvorfor, siden hun ikke har hus eller barn. Tror egentlig ingen skal forestille noen spesifikke, de skal rett og slett representere de ulike kategoriene (livsstil-, mat-, råååsa- etc), også drar de på. Små ting tatt fra alle store og mindre blogger. Litt sjokka over at det ikke er en skikkelig hardbarka mammablogger med. Men, poenget er vel å ta en titt på kulturen i bloggemiljøet og ikke minst, kulturen vår. Han motivasjons fyren er bare helt jævlig og umorsom (har aldri heller funnet Morten Ramm det spor underholdende, det kan ha noe med det å gjøre). Laila Goody er jo god, så man får jo vondt av Mai i all det styret. Oftebro også. Han som spiller Robert er jo bare knallgod, man får bare lyst til å gi han en på trynet.Anonymous poster hash: 71812...5c5 Det er HELT klart FF jo !Anonymous poster hash: c87a5...00a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå