Gå til innhold

holdninger til folk av brasiliansk opprinnelse i norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det var et interessant tema om folk fra asia og holdning til dem. Så dere, hva slags holdning har du til brasilianere i Norge?

Anonymous poster hash: 81567...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er hjertlig velkommene fra min side :)

Skrevet

Ting jeg har hørt om brasilianere;

Begge kjønn; ekstremt utseendefokus.

Mannfolk; "alle" har en elskerinne eller to.

Kvinner; Dramaqueens.

Kun basert på sladder.

Anonymous poster hash: 3f980...14c
Skrevet

Ting jeg har hørt om brasilianere;

Begge kjønn; ekstremt utseendefokus.

Mannfolk; "alle" har en elskerinne eller to.

Kvinner; Dramaqueens.

Kun basert på sladder.

Anonymous poster hash: 3f980...14c

Dette er fakta. Jeg var sammen med tidenes drittsekk fra Brazil her i Oslo. Alle mannfolka derfra er utro og har dårlig kvinne/menneskesyn. Min ex ble sendt på horehus av mora si da han var 14 år. Dette fortalte hun meg første gang vi møttes  :sjokkert:  Damene er ikke noe bedre, utro så det holder. Og de elsker drama. 

For å si noe positivt, så er brasilianere i Norge ofte ressurssterke og lette å integrere. 

Anonymous poster hash: 36021...752

Skrevet

Alvorlig talt synes jeg det er rart at dere oppretter slike tråder. Det har da vel saklig sett, strengt tatt ingenting å fuckings si hvor de kommer ifra. Det som teller er oppførselen deres. Man defineres ikke av nasjonalitet men av handlinger.

Om vi absolutt skal dømme et helt folk fra rykter og ting vi leser på nett, så kan jeg vel ærlig si at vi Nordmenn er selvopptatte, overpatriotiske og fordomsfulle.

That's all folks

• Liker 1
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

1-7

never forget 

Skrevet

Alvorlig talt synes jeg det er rart at dere oppretter slike tråder. Det har da vel saklig sett, strengt tatt ingenting å fuckings si hvor de kommer ifra. Det som teller er oppførselen deres. Man defineres ikke av nasjonalitet men av handlinger.

Om vi absolutt skal dømme et helt folk fra rykter og ting vi leser på nett, så kan jeg vel ærlig si at vi Nordmenn er selvopptatte, overpatriotiske og fordomsfulle.

That's all folks

Vel, når oppførselen er såpass ræva så gir det en pekepinn, for å si det sånn! Er veldig godt kjent i det brasilianske miljøet i Norge. Aldri opplevd maken til drama. Føltes som en evig telenovela. 

Jaja, det fins kanskje en og annen brasilianer som IKKE er slik som beskrevet her, men de bor nok ikke i Norge  :fnise:

Skrevet

syntes de er greie jeg. det blir litt som i denne polske tråden. alle er mennesker så å generalisere som man gjorde blir feil.

Anonymous poster hash: ab1fc...998
Skrevet

syntes de er greie jeg. det blir litt som i denne polske tråden. alle er mennesker så å generalisere som man gjorde blir feil.

Anonymous poster hash: ab1fc...998

Men når alle brasilianere man har møtt er noen rasshøl, da har man jo fått bekreftet fordommene sine da.. Jeg har barn med en fra Brazil (jeg som skrev om dramaet i det brasilianske miljøet i Oslo) og må dsv reise dit innimellom da hun skal besøke min exmanns familie der borte. Det er drama og utseendefokusering på høyt nivå, skikkelig patetisk.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...