Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg skal snart innrede min nye leilighet, men aner ikke hva jeg skal ha over sofaen.. kommer til å kjøpe meg en grå sofa, og veggene er hvite/lysgrå. Liker naturbilder eller litt abstrakt og classy. Noen tips til hvor jeg får tak i kunst i Oslo til en ok pris? Vet jeg kan kjøpe på Bohus og sånt men det er litt kjedelig da. Vil ikke betale særlig mer enn ca 2000 kr for et bilde/trykk/maleri.
AwkwardAlice Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Du kan jo finne bestille fra nettet? www.society6.com www.etsy.com Noen eksempel hvor du kan finne noe litt mer spesielt enn Bohus. Endret 20. oktober 2015 av AwkwardAlice
Serafina. Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Sjekk ut fineart.no, der er det mange ulike kunstnere og prisklasser.
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Du kan jo finne bestille fra nettet? www.society6.com www.etsy.com Noen eksempel hvor du kan finne noe litt mer spesielt enn Bohus. Takk! Kan godt være plakater for den saks skyld, er jo ikke noe problem å ramme inn.
Gubi Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg kjøpte og lastet ned et bilde i høy oppløsning fra shutterstock og fikk det printet på lerret hos en fotobutikk. Kom på ca 800,- totalt. Da har du mange tusen motiv å velge mellom og slipper å ha noe som alle andre har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå