AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Har jobbet ca et år der jeg jobber nå, men kjenner ikke sjefen særlig godt, jeg har mellomledere jeg har forholdt meg mer til. Nå skal jeg jobbe direkte med han på noen oppdrag, men er redd for pinlig stillhet og at jeg skal virke dum. Har lyst til å gi et godt inntrykk. Han smiler og ler og virker veldig hyggelig overfor dem han kjenner best, stort sett andre menn men også et par pene damer. Jeg har stort sett bare sagt hei og levert jobb til han, lite utenomparlamentariske. Jeg kjenner på et skikkelig mindreverdighetskompleks, at jeg ikke er "kul og pen" nok. Tips til hvordan jeg kan få samtalen igang? Hva kan jeg spørre om, snakke om? Jeg vet egentlig ikke noe annet om han enn at han har to barn og hvor i Norge han vokste opp...Anonymous poster hash: 9251a...cd0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Skrevet 22. juli 2020 Bare snakk med han. Det er ikke farlig. Anonymkode: a96d0...a42
The Kitten Skrevet 22. juli 2020 #3 Skrevet 22. juli 2020 Tror nok TS og sjefen er ferdig med denne samtalen som fant sted for snart fem år siden... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå