Gå til innhold

hvor lang tid tok det før dere ble forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette lurer jeg på. Jeg har vanligvis tidligere blitt raskt forelsket. Nå har jeg datet en fyr en stund som jeg er veldig glad i, men ikke forelsket i. Finns det håp likevel? Noen med noen erfaringer?

Anonymous poster hash: feb53...790

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del blir jeg fort forelsket. Gikk ikke mange dagene, men jeg er jo gutt på rundt 30.

Anonymous poster hash: ed66a...aa0
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Jeg fra dag 1, han 2 år. Da ble vi et par

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en tendens til å bli betatt veldig fort (og lurer på om det er dette mange ser på som forelskelse).

Forelskelse for meg er veldig sterkt, og altoppslukende, og det er bare bra å ikke føle det sånn.

At man ikke er spinnvilt forelska, men går inn i ting med hjerne og hjerte, tror jeg gjør at ting blir bedre enn om man ser totalt bort ifra negative ting med fyren, lukker øynene for alt unntatt det bra med han, og så åpner øynene og forelskelsen er borte.

Men smile når jeg tenker på han, ønsker å være nær han, kiling i magen osv.. det fikk jeg ganske fort. Dvs. allerede første dag ble jeg betatt.

Anonymous poster hash: 115c7...c6c
  • Liker 2
Skrevet

Noen som er eller har vært i ett forhold da, der forelskelsen ikke har vært tilstede i starten ? Men som er bra likevel?

Skrevet

Det lurer jeg også på! Dater en fyr nå som jeg er veldig usikker på.. Føler meg ikke betatt eller forelsket liksom, men liker han jo.. Vet bare ikke enda om han er helt min type utseendemessing og litt personlighet (han er veldig rar/spesiell). Har vært singel lenge nå da, og blitt veldig kresen og sånn at jeg leter etter feil hos alle..

Men er det noen som har opplevd det, at dere ikke var heelt betatt/forelsket i starten, men det var noe dere likte ved dem som gjorde at dere fortsatte og møte de også kom forelskelsen senere? Eller må man ikke føle seg forelsket for å ha ett fint forhold?

Føler liksom det fort kan bli litt kjedelig og mer vennskapelig uten det jeg da :P

Anonymous poster hash: d4054...cc4
Skrevet

Når jeg møtte min samboer, tok det vel ca en liten måned fra vi møttes første gang. Hadde da snakket på nettet en måned I tillegg.

Jeg husker dagen følelsene mine kom, og det var dagen etter jeg hadde sovet hos han første gang (vi hadde ikke sex). Husker jeg kjørte hjem og gliste fra øre til øre, og fniste for meg selv.

Fra den dagen av har jeg vært overbevist om at dette er mannen I mitt liv, og det mener jeg ennå, 4 år senere.

Anonymous poster hash: ba3ec...925

Skrevet

2-3 mnd.

Anonymous poster hash: a598f...a71
Gjest Vena Cava
Skrevet

Det tok meg 1 klikk😁

(Møtte han på nett;))

Skrevet

Det tok ca 6mnd etter at vi ble sammen at jeg ble forelsket. Kanskje rart å bli sammen med noen uten å være forelsket, men jeg var veldig glad i ham og han var så bra "på papiret" så jeg valgte å bli for å se om det var liv laga. Og det var det, vi bor sammen nå og har det kjempefint :)

• Liker 1
Skrevet

Noen som er eller har vært i ett forhold da, der forelskelsen ikke har vært tilstede i starten ? Men som er bra likevel?

Ja :)

Jeg har hatt flere forskjellige forelskelser. Har kun hatt to lengre og seriøse forhold, og med begge de to tok det en god stund før jeg ble forelsket, og så innså jeg plutselig at "nå er det ingen vei tilbake".  Det har jo begynt med at vi får god kjemi, og jeg er interessert. Men følelsene kom senere. Fordelen her er jo at vi har blitt skikkelig kjent, og fortsatt vet at han er verdt å satse på :)

Men jeg vet med meg selv de gangene det er verdt å satse. Har opplevd at vi har god kjemi, men jeg visste at følelsene ikke kom til å komme.

Skrevet

Det var i grunn med en gang jeg møtte henne. Etter to dater var vi blitt sammen. ;)

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/21/2015 at 8:23 PM, Snip said:

Det tok ca 6mnd etter at vi ble sammen at jeg ble forelsket. Kanskje rart å bli sammen med noen uten å være forelsket, men jeg var veldig glad i ham og han var så bra "på papiret" så jeg valgte å bli for å se om det var liv laga. Og det var det, vi bor sammen nå og har det kjempefint :)

Er dere fremdeles sammen? 

Anonymkode: 57246...722

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg forelsket nå i daten min. Men jeg ønsker at det skal gå over i trygg kjærlighet. Forelskelse er for meg en usikkerhet så jeg forsøker å roe den ned. Det er kjærligheten som gir meg en god følelse. Ikke forelskelsen.  

Anonymkode: 708d7...9b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...