AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Hei! I dag kom jeg i kontakt med en mann på nett og allerede i morgen skal vi på cafè for å ta en kopp kaffe. Jeg har aldri datet før, kun møtt èn person fra Tinder. Det gikk jo som forventet - han var kun ute etter sex og vi har selvfølgelig ikke kontakt lenger. Han jeg skal møte i morgen virker mer voksen, men likevel er jeg redd han kun er ute etter det samme da vi møtes så raskt. Hvor lenge pleier dere å snakke på nett før dere møtes? I tillegg er jeg litt sjenert og naturligvis redd for at samtalen skal stoppe opp, dating er som sagt ikke min sterke side og jeg er allerede nervøs. Jeg vet samtalen bør flyte normalt, men har dere noen temaer jeg kan ta opp hvis ting skjærer seg og vi går tom for samtaleemner? Wææ, dette er skummelt Anonymous poster hash: f2215...9b8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: f2215...9b8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Har aldri vært på kaffedate med noen jeg har møtt over nett, men har vært på kaffedate før. Har pleid å vare 1-2 timer. Pleier ikke prate om så veldig dype ting første gangen. Bare forteller litt om seg selv og hva man driver med. Og så sporer jo samtalen inn på diverste temaer etter hvert som man forteller om seg selv. Så får man et lite overblikk over hva slags person det er. Selv vil jeg som oftest alltid treffes en gang nr.2 og gjøre noe litt mer romantisk, så man kan bli enda bedre kjent og se om kjemien virkelig er der eller ikke. Det kommer nok til å gå bra! Lykke til Anonymous poster hash: 0a44f...05a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Hvis samtalen går i stå så snakk om tilfeldige ting som er der hvor dere er. En syklist som sykler forbi "tanta mi kjøpte seg ny sykkel her om dagen" trebord på cafeen "åh jeg syntes sånn trestil er så koselig jeg, litt hytte, mye bedre enn stål" også baller det på seg med åssen stiler dere foretrekker f.eks. Eller et fint bilde på veggen "det er fin kunst på veggene her! har du noen kunstner i deg da? " Jeg personlig ville begrenset daten til litt over en time (ikke to som hun over pleier) og sagt fra innen 10 min ut i daten (når jeg hadde følt at om dette gikk på gli eller ikke) at "du , klokka xxx skal jeg xxx så jeg må nesten gå rundt xxx ) sånn at det ikke blir unaturlig å reise seg opp "brått" å gå etter en time (uavhengig om daten gikk bra eller dårlig, men jeg tenker av hensyn til ting å prate om det første treffet - greit å spare litt på kruttet til neste treff evn også ! ) Lykke til ! Anonymous poster hash: ef7f1...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå