Nuperella Skrevet 29. september 2004 #21 Del Skrevet 29. september 2004 jeg har også vært borti kvinnelige kolleger som har tatt æren for mine forslag........ så det finnes begge slag og like jæ.... irriterende er det :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. september 2004 #22 Del Skrevet 29. september 2004 Menn lærer språket i barnehagen. Og de tas mer på alvor fordi det er det vi har lært. Menn med dress og pen hårsveis er seriøse og kan alt. Folk som ikke gir en lyd fra seg, blir ikke hoert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hillary.. Skrevet 29. september 2004 #23 Del Skrevet 29. september 2004 Folk som ikke gir en lyd fra seg, blir ikke hoert. Jeg snakker høyere enn han og tør mer. Tro meg. Tror du Hillary er en grå mus? Ikke det at jeg gidder å være leder. Han må gjerne være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2004 #24 Del Skrevet 30. september 2004 Dagens generasjon av ledere er i hovedsak menn. Disse mennene var gutter på den tiden da guttene ble hørt mest i klasserommet og applaudert frem i forhold til jentene. Jenter skulle jo være søte og høflige i større grad tidligere, mens gutter skulle være gutter.. Nå har tendensen snudd i skolene. Jentene blir applaudert frem og gutta blir dempet ned. Flere jenter enn gutter tar høyere utdannelse, og jeg vil anta at resultatet blir at neste generasjons kvinner vil være mer høymælte og ta lederjobbene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #25 Del Skrevet 30. september 2004 Liker den harde selvsikre stilen jeg' date=' finner det på en måte umm attraktivt [/quote'] Du jobber nok med inkasso, hm..? Og mister håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 30. september 2004 #26 Del Skrevet 30. september 2004 Du jobber nok med inkasso' date=' hm..? Og mister håret?[/quote'] Issues? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #27 Del Skrevet 30. september 2004 Dagens generasjon av ledere er i hovedsak menn. Disse mennene var gutter på den tiden da guttene ble hørt mest i klasserommet og applaudert frem i forhold til jentene. Jenter skulle jo være søte og høflige i større grad tidligere, mens gutter skulle være gutter.. Nå har tendensen snudd i skolene. Jentene blir applaudert frem og gutta blir dempet ned. Flere jenter enn gutter tar høyere utdannelse, og jeg vil anta at resultatet blir at neste generasjons kvinner vil være mer høymælte og ta lederjobbene. Høres ganske klokt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 30. september 2004 #28 Del Skrevet 30. september 2004 For min del kan godt menn bli ledere hvis de vil det. Men jeg syntes de som gjør det burde være gode til det før de bare hopper i det. Jeg tror ikke det ligger noe spesielt lykke i å lede. For de som liker det er vel det en glede. Men sånn sett bort fra det, vil jeg gjerne ta kreditt for denne tråden. Jeg tenkte nemlig på den for 1 måned siden. Når det kommer til ledere, så er vel menn ledere nå ja. Men nå har ikke alle den generasjonen vår kommet enda der kvinner har bedre karakterer og 70% av mennesker som begynner på universitetet er kvinner. Etter 50 år vil sikkert situasjonen se heeelt annerledes ut tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #29 Del Skrevet 30. september 2004 Flere menn enn kvinner er psykopater. Dersom du ønsker å være leder, er det en klart fordel å være psykopat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #30 Del Skrevet 30. september 2004 Flere menn enn kvinner er psykopater. Dersom du ønsker å være leder' date=' er det en klart fordel å være psykopat.[/quote'] Liten rettelse: For å komme seg fram som leder mente jeg. Man er jo en bedre leder om man ikke er psykopat som regel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 1. oktober 2004 #31 Del Skrevet 1. oktober 2004 Etter å ha sett hva folk har skrevet her skjønner jeg godt at denne tråden er på skråblikk og generaliseringer. Jeg har selv jobbet sammen med og under både kvinner og menn, og det er ingen forskjell kjønnene imellom når det gjelder å stjele ideer eller å fremheve seg selv, bare personlige forskjeller generelt. Jeg har jobbet under både gode og dårligere ledere og omtrent like stor fordeling av kvinner og menn er gode og dårlige. Jeg her også hatt omtrent like mange kvinnelige ledere (hvis ikke fler) som mannlige ledere. Det som kanskje er det eneste som er gjennomgående er at kvinner er bedre ledere for kvinner og menn er bedre ledere for menn.....slik opplevde jeg det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2004 #32 Del Skrevet 5. oktober 2004 Flere menn enn kvinner er psykopater. Dersom du ønsker å være leder' date=' er det en klart fordel å være psykopat.[/quote'] For en merkelig kommentar Hvordan vet du at det er flere mannlige psykopater enn kvinnelige? De oppfører seg bare annerledes, og det er de mannlige psykopatiske trekkene vi ser etter og definerer som psykopatiske. Ellers lurer jeg på hvorfor du sier at det er en klar fordel å være psykopat dersom man ønsker å være leder? En psykopat kan ikke være en god leder, det faller på sin egen urimelighet. Dårlig erfaring med sjefen du kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 5. oktober 2004 #33 Del Skrevet 5. oktober 2004 Etter å ha sett hva folk har skrevet her skjønner jeg godt at denne tråden er på skråblikk og generaliseringer. Forfatteren av det første innlegget la det også her selv, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 5. oktober 2004 #34 Del Skrevet 5. oktober 2004 Forfatteren av det første innlegget la det også her selv, da. Så intelligent av deg å påpeke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 5. oktober 2004 #35 Del Skrevet 5. oktober 2004 Så intelligent av deg å påpeke det.. Jepp, men ikke så intelligent som din respons på den (dette var kanskje ironi altså). Ikke umulig du kanskje trodde at den var flyttet fra f.eks. generell debatt, på grunn av generaliserende betraktninger (men kanskje faktiske meninger), men da den fra starten av har ligget her, tror jeg man ikke bør vektlegge så mye av det som blir skrevet. Nærmst parodier på generaliseringer dukker opp på tråder på dette underforumet. Ellers så kom du med flere fornuftige selvfølgeligheter i ditt første innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. oktober 2004 #36 Del Skrevet 26. oktober 2004 Personlig liker jeg Krohn Devold veldig godt. Ja hu er skikkelig kul hu, hu lar jo israelerne trene ubåtene sine ved norske farvann ved kristiansand. Forresten klarte denne kvinnekrigsministeren det kjempeflotte fenomenet å ØKE forsvarets totale offiser-kostnad til lønninger SAMTIDIG som forsvaret skal kutte utgifter og har sparka flere tusen ansatte allerede... Nei kvinner og kamp hører ikke sammen. Waco men noen gutter liker jo damer i uniform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 26. oktober 2004 ...i tillegg viser hun stor aggresjon og fiendtlighet i samtaler med andre mennesker på TV. Makan til sint blikk som tar alt personlig skal en lete lenge etter. Det er ikke sjarmerende å ikke ta det minste fnugg av selvkritikk når det er på sin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå