AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg lurer på dette. Noen som vil dele noen erfaringer? Jeg kan bli det veldig fort mens nå så dater jeg en fyr jeg bare er veldig glad i, men ikke kjempeforelsket i. Anonymous poster hash: b9c58...cd4
Meline37 Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg blir forelsket fra første øyekast... Hvis jeg ikke blir det så er det galt. Sånn har jeg det.
Gjest nicecar Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg blir veldig fort betatt og deretter forelsket, og da er jeg det fra første stund. Om jeg ikke er det så er det svært sjeldent jeg blir det senere.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg blir betatt veldig fort, og er jeg ikke forelsket etter et par, tre mnder, blir jeg aldri det.... Anonymous poster hash: bdb23...b8b
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har aldri vært forelsket. Ikke sånn som folk beskriver det, i hvert fall. Jeg har aldri vært sånn at jeg blir helt blind for feil og mangler, og synes ting jeg normalt ville funnet irriterende er søtt og sjarmerende. Ikke har jeg noen sinne hatt behov for å se en person hvert våkne sekund heller. Men jeg er veldig glad i kjæreste min. Jeg kan bli helt varm om hjertet når jeg tenker på ham, og synes han er verdens beste. Det tar som regel lang tid før jeg får slike følelser. Jeg liker generelt sett ikke folk. Anonymous poster hash: 7ca1c...c6a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg blir lett betatt, men stort sett ikke lett forelsket. Og det tar litt tid før jeg forelsker meg. Bortsett fra nå, nå forelsket jeg meg utrolig fort. Anonymous poster hash: 4be22...c48
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Hadde veldig lett både for å bli betatt og forelsket før, men ikke nå lengre. Trur jeg har vokst det av meg, og lært av erfaring,det er vel ikke uten grunn at de sier at kjærlighet gjør blind dessverre Anonymous poster hash: 037c4...03a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Som flere andre blir jeg lett betatt. Når det går over etter noen uker blir jeg stort sett veldig uinteressert. Han jeg er sammen med nå ble jeg betatt av først, så gikk det over, men vi fortsatte å treffes sporadisk. Så ble jeg plutselig knallforelska etter å ha vært uinteressert i ca et halvt år. Anonymous poster hash: 69a8e...f12
Desertflower Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har aldri vært forelsket. Anonymous poster hash: 7ca1c...c6a Ditto.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Nei Anonymous poster hash: a1631...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå