Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 7 år har fått mange milier rundt øynene siste året. Jeg har googlet en del på jakt etter årsaken og har funnet ut at både tørr hud og visse allergier er forbundet med dette. Har akkurat funnet ut at hun har flere matallergier og hun har tørr hud, så sdet stemmer bra.

Men hvordan får man de enklest vekk? Hun plages av dem selv og vil ikke ha dem der. Har lest at man kjøpe en slags flat nål på apoteket iog ta hull på dem? Andre tips?

Anonymous poster hash: 1ac6f...b45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger en spiss nål, aller helst steril fra apoteket. Stikk hull i dem midt i, rotér nålen litt. Så kan du klemme dem forsiktig ut, fortrinnsvis med en komedonskje. Er derimot veldig usikker på om jeg ville gjort det på et lite barn, du burde heller ta henne med til legen og høre hva hun/han mener.

Skrevet

Du trenger en spiss nål, aller helst steril fra apoteket. Stikk hull i dem midt i, rotér nålen litt. Så kan du klemme dem forsiktig ut, fortrinnsvis med en komedonskje. Er derimot veldig usikker på om jeg ville gjort det på et lite barn, du burde heller ta henne med til legen og høre hva hun/han mener.

Helt enig!

Anonymous poster hash: ee59b...879

Skrevet

Ville ikke gjort det på et barn, i tilfelle noe galt skal skje. Hvis hun virkelig plages ville jeg gått til legen, eventuelt prøvd på deg selv først(hvis du i det hele tatt har milier da). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...