Gjest Kattifnatten Skrevet 21. oktober 2015 #41 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg bor i et hus med kjeller + 3 etasjer. Ettersom vaskerommet er i kjelleren, soverom i en etasje og stue i en annen, blir det noen turer opp og ned trappene hver dag. Vanesak og god trim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #42 Del Skrevet 21. oktober 2015 Om man er ung og ikke har noen spesielle sykdommer bør man da virkelig ikke bli sliten av å gå opp en trapp. Da har man i så fall bare godt av å gå i den, for da har man virkelig rævva fysisk form. Jeg tar som regel trappene i stedet for heis med mindre jeg skal mer enn 5-6 etasjer opp. Men jeg kan også finne på å ta trappene opp til 13 etasje som jeg bor i. Heller 13 etasjer med trapper enn å stå i heisen med en nabo, sier nå jeg... Anonymous poster hash: 3406a...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 21. oktober 2015 #43 Del Skrevet 21. oktober 2015 Trapper er fin hverdagstrim. Dessuten er trapper nødvendige for å komme seg mellom etasjene her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 21. oktober 2015 #44 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vi bor i 1. etg. da og det er jo fint når man bærer tungt, men jeg jobber i 5 etg. og selv om det er heis, så tar jeg trappen. Liker å gå i trapper egentlig, og tenker ikke noe over det. Hvis man er gammel eller syk så skjønner jeg at det er noe herk, men vanlige mennesker greier da fint å gå i trapper... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 21. oktober 2015 #45 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 21. oktober 2015 #46 Del Skrevet 21. oktober 2015 Orker fordi det å ha heis over alt i samfunnet koster svært mye. I tillegg til at det er svært viktig at man beveger seg. Når man synes trapper er slitsomt er det nok et faretegn, og spesielt hvis man er relativt ung og bør være i form til å gå i litt trapper hver dag. Og jeg har hatt knesskade siden jeg var barn. Ingen unnskyldning det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 21. oktober 2015 #47 Del Skrevet 21. oktober 2015 Tar trappa der jeg kan, og tar det som hverdagsmorsjon. Skal jeg dog opp mange etasjer, f.eks. niende etasje, tar jeg som regel heis. Det er kjedelig å vaske trappa, men ikke stort verre enn annen gulvvask. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 21. oktober 2015 #48 Del Skrevet 21. oktober 2015 Trapp er ingen hindring. Hverdagsmosjon! Ser selvfølgelig fordelen i blokk med mange etasjer, men i eneboliger og lavblokker seg jeg ikke problemet. På jobb tar jeg gjerne heisen, men bare hvis jeg skal høyere enn 5. etasje. Tar ofte trappa ned igjen, fordi det å vente på heis er noe av det kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #49 Del Skrevet 21. oktober 2015 I tillegg til at det er svært viktig at man beveger seg. Når man synes trapper er slitsomt er det nok et faretegn, og spesielt hvis man er relativt ung og bør være i form til å gå i litt trapper hver dag. Og jeg har hatt knesskade siden jeg var barn. Ingen unnskyldning det Du trenger ikke vær frekk, du vet f.. meg ingenting om min kneskade! Så du mener jeg skal tvinge meg selv til å gå i trapper selv om jeg får så vondt atte hjælp? At jeg da halter resten av dagen? Hm? Jeg er faktisk ganske fit, som jeg har skrevet tidligere i tråden. Fins trening man kan gjøre med kneskade. Men trapper og utfall går ikke for meg. Får jeg lov å ta heisen nå? Anonymous poster hash: b823b...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 21. oktober 2015 #50 Del Skrevet 21. oktober 2015 Du trenger ikke vær frekk, du vet f.. meg ingenting om min kneskade! Så du mener jeg skal tvinge meg selv til å gå i trapper selv om jeg får så vondt atte hjælp? At jeg da halter resten av dagen? Hm? Jeg er faktisk ganske fit, som jeg har skrevet tidligere i tråden. Fins trening man kan gjøre med kneskade. Men trapper og utfall går ikke for meg. Får jeg lov å ta heisen nå? Anonymous poster hash: b823b...32a Oi, her var det noen med temperament ja.. Kanskje lurt å ikke tolke alt i verste mening. Til neste gang ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 21. oktober 2015 #51 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hadde du sett rumpa mi hadde du skjønt hvordan jeg orker og faktisk liker de trappene jeg har i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå