Gå til innhold

Endelig noen som la merke til det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned snart 15 kg og i dag var det endelig noen som kommenterte det. Jeg har jo selvfølgelig merket det selv på vekten og klærne, men det var deilig at noen utenfor la merke til det. Fikk høre at jeg hadde vært flink og at jeg ser mye mer lykkelig ut. Bare en liten skrytetråd. Nå har jeg bare enda mer lyst til å fortsette.

Anonymous poster hash: 417e9...232

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, og godt jobbet! 15 kg er mye!

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer, og godt jobbet! 15 kg er mye!

Takk. Jeg vet selv at jeg har vært flink, men ekstra godt føles det når andre også ser forskjell. :)

• Liker 1
Skrevet

Bra jobba! :D

Folk kan nok ha lagt merke til det før, men ikke visst hvordan de sier det på en fin måte. Folk er jo veldig forskjellige der. 

• Liker 2
Skrevet

Takk. Jeg vet selv at jeg har vært flink, men ekstra godt føles det når andre også ser forskjell. :)

Det skjønner jeg godt! Jeg er også på vei ned, og det at andre legger merke til det hjelper mye på motivasjonen ☺ Håper du når målet ditt☺

Skrevet

Bra jobba! :D

Folk kan nok ha lagt merke til det før, men ikke visst hvordan de sier det på en fin måte. Folk er jo veldig forskjellige der.

Takk :)

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Jeg er også på vei ned, og det at andre legger merke til det hjelper mye på motivasjonen ☺ Håper du når målet ditt☺

Lykke til, man kan hvis man vil :)

Skrevet

Gratulerer, du har vært kjempeflink! 

Gleder meg til jeg er der selv. Og du har all grunn til å være stolt, nyt rosen :)

Anonymous poster hash: 11224...0b1
Skrevet

Gratulerer! :) kan jeg spørre hva målvakten er? Hvor mye veide du da du startet og hvor lang tid har det tatt? :)

Har veid 88 på det meste i dag veier jeg 81,5 (guuud jeg gleder mg til 70-tallet)

Ingen har komentert hos meg enda :P

Anonymous poster hash: b5a1e...c5a

• Liker 1
Skrevet

Så kjekt :-) jeg gleder meg også til å få kommentarer på nedgangen min.

Hittil har jeg gått ned 22 (av 60), men det er kun mannen min som har kommentert det.

Jeg tror nok andre også har sett det, men ikke helt visst om de skal si noe eller ei.

Anonymous poster hash: 05cda...c02

Gjest snoopy_93
Skrevet

Så hyggelig å lese! Skulle ønske det var meg, men jeg jobber med saken. Hihi :)

Skrevet

Gratulerer! :) kan jeg spørre hva målvakten er? Hvor mye veide du da du startet og hvor lang tid har det tatt? :)

Har veid 88 på det meste i dag veier jeg 81,5 (guuud jeg gleder mg til 70-tallet)

Ingen har komentert hos meg enda :P

Anonymous poster hash: b5a1e...c5a

Veide 98 når jeg var på mitt tyngste. Nå veier jeg ca 84 kg. Jeg ønsker først og fremst å komme meg ned til 75 også er prioriteten en sunn livsstil og en sunn og sterk kropp.

Så flink du har vært :)

Skrevet

Gratulerer, du har vært kjempeflink!

Gleder meg til jeg er der selv. Og du har all grunn til å være stolt, nyt rosen :)

Anonymous poster hash: 11224...0b1

Takk :)

Skrevet

Så kjekt :-) jeg gleder meg også til å få kommentarer på nedgangen min.

Hittil har jeg gått ned 22 (av 60), men det er kun mannen min som har kommentert det.

Jeg tror nok andre også har sett det, men ikke helt visst om de skal si noe eller ei.

Anonymous poster hash: 05cda...c02

Det er kjempe bra. Fortsett med det su gjør nå så er jeg sikker på at du klarer det :)

Gjest Ennasus
Skrevet

Gratulerer!

Det kan godt hende at folk har tenkt over det men ikke turt å si noe.

Jeg kommenterer aldri når noen av mine bekjente går ned i vekt selv om jeg ser det, fordi man vet jo aldri om hva som er grunnen. Liker ikke å snakke om vekt generelt, så er nok derfor jeg lar være :P

Skrevet

Grunnen til at folk ikke har kommentert kan være at de ikke vet hva de skal si. Er jo en del som reagerer negativt på utsagn "så fin du var nå!" og tenker "jasså,var jeg ikke bra nok før?" for eksempel.

Også har du de som før var overvektige og kanskje gikk med store uformelige klesplagg, som kanskje fremdeles går med disse plaggene. Da er det ikke lett å se. Jeg fikk jo selv et slags sjokk av en kollega. Hun gikk alltid med joggebukse og hettegenser og var litt stor, så plutselig tok hun på seg tettsittende klær og det så ut som om hun hadde droppet 15kg i løpet av natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...