AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg og samboeren er invitert i 40-årsdag, festen skal feires hjemme hos jubilanten, på en låve han har innredet i skikkelig "låvestil". Klestemaet er da selvfølgelig også gårds- og låveinspirert. Og det eneste av klær jeg forbinder med det er FK-kjeledress og støvler. Vil gjerne kle oss litt finere enn det, men jeg er helt blank. Noen som har noen gode ideer? Farger, snitt, plagg etc, til både dame og mann. Vil ikke ha noe direkte kostyme Anonymous poster hash: 9f6ad...33d
Cuntzilla Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde kledd meg ut som en gris eller ku eller noe, men kanskje ikke helt det du var ute etter Hva med mer klisjé amerikansk bonde-stil, litt cowboy/country? Tenker litt jeans/kjeledress/jeanskjole, rutete skjorte, tørkle i halsen, et halmstrå i munnen og en stråhatt. Eller kanskje FK-caps passer bedre i Norge Tørkle i håret og fletter på henne. Det blir jo direkte kostyme, men det er jo det som er moro.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Hopp over FK-dressen! Vi inviterte til låvefest i fjor og det kom hele 11 stykker kledd opp i Felleskjøpets smekre grønne kjeledress Anonymous poster hash: e5626...f13
Salka Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Hullete jeans, rutete skjorte, cowboyhatt, cowboyboots og fletter i håret om du har langt hår? Og en lasso hengende på skulderen. Endret 21. oktober 2015 av Salka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå