AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg sitter nå å ser på Ida's fristelser på kanal 6. Jeg synes det virker som hun prøver så hardt å være kul med alle engelske ord midt inni alle setninger. Jeg synes det er skikkelig forstyrrende. Og filminga er så latterlig dårlig, stadig alt for nære Ida. Jeg mener ikke være stygg, for jeg liker veldig godt oppskriftene hennes, og følger henne på instagram og bloggen hennes. Det er bare dette programmet, synes hun virker så utilpass. Anonymous poster hash: 420f7...6bc 8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Synes det er veldig kleint å se på, dels fordi filminga er elendig og merkelig, og dels fordi det virker som om Ida instruerer små barn. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er noe med måte hun forklarer ting på... eller noe. Oppskriftene er det ingen ting å si på, men foretrekker å ''google'' dem etterkant fremfor å se på programmet. Anonymous poster hash: 467a9...7f6 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 *måten... Anonymous poster hash: 467a9...7f6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Synes det er veldig kleint å se på, dels fordi filminga er elendig og merkelig, og dels fordi det virker som om Ida instruerer små barn. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er noe med måte hun forklarer ting på... eller noe. Oppskriftene er det ingen ting å si på, men foretrekker å ''google'' dem etterkant fremfor å se på programmet.Anonymous poster hash: 467a9...7f6 Ja, jeg også synes det er ganske kleint. Men jeg koser meg sånn med matprogram, og som sagt liker jeg godt oppskriftene hennes. Så det blir til at jeg tvinger meg igjennom, og håper på at det skal gå over etterhvert hehe. Anonymous poster hash: 79bf2...1ea 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Enig. Så nettopp på første episode av sesong 2. Måten hun prater på irriterer meg sånn Alltid skal hun si at ting er så deilig, utrolig godt, og fantastisk. Anonymous poster hash: e1461...bc5 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Altfor mye nærbilder av ansiktet hennes og altfor mye flørteblikk i kameraet, men ellers liker jeg bakeprogram med hyppige nærbilder og godt forklarte fremgangsmåter, så jeg fortsetter å se. Anonymous poster hash: d5a31...0cf 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Komt ut 3 episoder nå. Anonymous poster hash: e1461...bc5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Synes hun er supersøt og at hun er veldig dyktig, men jeg er enig i at det er noe kunstig over fremtoningen på tv. Det virker jo ganske kleint å stå alene på kjøkkenet og engasjere folk gjennom matlaging. Prøv selv neste gang dere står på kjøkkenet, så får dere se hvor enkelt det er Anonymous poster hash: d7491...bbd
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Nei, er møkklei alle matlagingsprogrammer. Sluttet ikke folk å se på det i 2004? 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Nei, er møkklei alle matlagingsprogrammer. Sluttet ikke folk å se på det i 2004? Det er jo det beste i hele verden! Hilsen nyutdannet arbeidssøkende som bor hjemme hos foreldrene sine Anonymous poster hash: ccebe...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå