Gå til innhold

Hva er vi egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte for et halvt år siden en gutt jeg raskt fant tonen med. Begge vi to hadde nettopp kommet ut av et tidligere forhold, og begge viste interesse for hverandre. 

Vi har begge møtt foreldrene hverandres, og han sover vanligvis hos meg en gang i uka. I tillegg til dette er han min personlige trener. Vi har hatt sex, men aldri kysset, noe som er veldig rart.. Virker som det er mer personlig for han. Og i det siste har det hatt betydning om foreldrene mine er hjemme eller ikke, noe som ikke hadde noe å si tidligere.

Han sover hos meg de dagene han jobber dagen etter, da det er nærmere fra meg enn han. 

Vi snakker sammen hver dag, utenom når han var på ferie for noen uker siden, og ikke tok kontakt under hele oppholdet.. Han forsvarte det med at tidsforskjellen var stor, og at det var noe å gjøre hele tiden. Men man har vel alltid tid til å sende en melding å forklare situasjonen? Også kom han hjem igjen, og alt var som normalt. 

Vi går på kino, spiser ute osv, men han gir så ulike signaler. Noen ganger snakker han som bare det, og andre ganger relativt tør. 

Vet jeg må snakke med han, men hva tenker dere? Kjent hverandre et halvt år, hatt sex, kino, spiser ute, men ikke kysset og sover hos meg når han har jobb dagen etter fordi det er kortere vei fra meg? Og kanskje dicther meg når de personlige trener time er brukt opp.. Ah, er så komplisert selv om vi snakker hver dag og han tar mye kontakt. 

Men vi har ikke kysset eller funnet ut hvor vi står? Vil ikke stresse han, hehe 

Anonymous poster hash: 17f05...cc6
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg tenker at hvordan i alle dager skal vi vite hva dere er når dere ikke vet hva dere er!?

Som du skriver selv, du vet at du må snakke med ham. Ingen andre kan si hva han tenker. Du sier du ikke vil stresse ham, hva er du redd for at dine bekymringer er riktig og at han bare bruker deg for sex og et bedre sted å sove, og at om du spør om hva dere er vil han avslutte det? Er det i så fall ikke bedre om han avslutter det nå, enn at du får enda mere følelser for ham og det ikke er noe i det for ham? 

Skrevet

Jeg tenker at hvordan i alle dager skal vi vite hva dere er når dere ikke vet hva dere er!?

Som du skriver selv, du vet at du må snakke med ham. Ingen andre kan si hva han tenker. Du sier du ikke vil stresse ham, hva er du redd for at dine bekymringer er riktig og at han bare bruker deg for sex og et bedre sted å sove, og at om du spør om hva dere er vil han avslutte det? Er det i så fall ikke bedre om han avslutter det nå, enn at du får enda mere følelser for ham og det ikke er noe i det for ham? 

Jeg spør de som evt har vært i en lignende situasjon! Skal selvfølgelig prate med han, så fort om mulig, men ønsker råd/tanker om hvordan selve situasjonen og hvordan jeg kan gå frem. 

Skrevet

Du blir utnyttet av din personlige trener, som liker kroppen din og å ha sex med deg.
Tviler på det var foreldremiddag dere var på, men at dere møtte foreldrene til hverandre litt mer tilfeldig, når han var på besøk hos deg og de tilfeldigvis kom eller at de hentet han etter trening eller lignende.

Å ha sex over så lang tid uten å kysse er det noe riv ruskende galt med og for meg er det åpenbart at han kun bruker deg som en sexdukke. Og tenk, du betaler til og med for å ha samvær med han! (PT) Det er en bonuspakke for han å få både sex og sove nærmere jobben, "mot betaling"!
Også drar han på kino og lignende med deg fordi han syntes det er hyggelig å ha en "liksom kjæreste" en gang i blandt å gjøre sånne ting med, men er tydeligvis ikke ute etter forpliktelser.

Og når han spør om foreldrene dine er hjemme eller ikke nå, så er det tydeligvis fordi han vil skjule forholdet for de, altså ikke involvere seg mer i de eller deg, men bare holde på den enkle kjappe sexen han har med deg. Og ja kommer mest sannsynlig til å ikke ha noe interessse av å ta kontakt med deg når du er ferdig med han som PT. Du har desverre havnet rett i den typiske PT fella. Kjenner flere venninder som har komt opp i samme situasjon og det er bare lureri og følelsesspill.

Jeg kunne aldri hatt sex med noen som ikke kysset meg , unnskyld meg men hvordan varmer han deg opp da? Og dere kysser ikke en gang under sexen eller når dere møtes eller sier hadet etter sexbesøk? *ding dong alarmklokken ringer* han syntes ikke engang du er spesiell nok til å være nær leppene hans, men bruker deg som en fleshlight rett og slett...... Redd følelsene dine mens du kan og avslutt kontakten med han, fins nok av andre PTer du kan ha!

Anonymous poster hash: 95cf1...523
  • Liker 1
Skrevet

Du blir utnyttet av din personlige trener, som liker kroppen din og å ha sex med deg.

Tviler på det var foreldremiddag dere var på, men at dere møtte foreldrene til hverandre litt mer tilfeldig, når han var på besøk hos deg og de tilfeldigvis kom eller at de hentet han etter trening eller lignende.

Å ha sex over så lang tid uten å kysse er det noe riv ruskende galt med og for meg er det åpenbart at han kun bruker deg som en sexdukke. Og tenk, du betaler til og med for å ha samvær med han! (PT) Det er en bonuspakke for han å få både sex og sove nærmere jobben, "mot betaling"!

Også drar han på kino og lignende med deg fordi han syntes det er hyggelig å ha en "liksom kjæreste" en gang i blandt å gjøre sånne ting med, men er tydeligvis ikke ute etter forpliktelser.

Og når han spør om foreldrene dine er hjemme eller ikke nå, så er det tydeligvis fordi han vil skjule forholdet for de, altså ikke involvere seg mer i de eller deg, men bare holde på den enkle kjappe sexen han har med deg. Og ja kommer mest sannsynlig til å ikke ha noe interessse av å ta kontakt med deg når du er ferdig med han som PT. Du har desverre havnet rett i den typiske PT fella. Kjenner flere venninder som har komt opp i samme situasjon og det er bare lureri og følelsesspill.

Jeg kunne aldri hatt sex med noen som ikke kysset meg , unnskyld meg men hvordan varmer han deg opp da? Og dere kysser ikke en gang under sexen eller når dere møtes eller sier hadet etter sexbesøk? *ding dong alarmklokken ringer* han syntes ikke engang du er spesiell nok til å være nær leppene hans, men bruker deg som en fleshlight rett og slett...... Redd følelsene dine mens du kan og avslutt kontakten med han, fins nok av andre PTer du kan ha!

Anonymous poster hash: 95cf1...523

Høres veldig sannsynlig ut! Han inviterte meg faktisk over for å møte familien hans, kysser meg på kinnet og vi begynte med PT i går, og ikke med en gang vi møttes. Vi møttes helt tilfeldig i en butikk, og begynte å snakke da. Så vi har altså snakket hver dag uten at pt timene var involvert. De kom  først nå.

Men ja, mye av det du sier virker riktig. 

I tillegg har han selv skrevet under på PT kontrakten (brukt min underskrift) selv om jeg sa jeg ville skrive selv. Han har selv sendt bilde av dokumnetet og spurt om det lignet på min underskrift. So he better be nice, eller så har han vel ikke jobb veldig mye lenger om jeg viser det til sjefen hans ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...