Gå til innhold

Yes! Enderlig Victoria's Secret i Norge... Eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en start :) de vil utvide etterhvert..

Anonymous poster hash: 237e6...5e0

• Liker 1
Skrevet

Svaret på hvem som vil ha dette er jo enkelt ;) Det er de samme småripsa som har Sophie Elise som sitt største idol (ved siden av 1D og JB), elsker Brandy Melville, Nelly, Gina Tricot og Bik Bok (generelt sett alle klesbutikker som har xxs, korte kjoler og alt i dårlig polyester kvalitet).

Personlig kommer jeg aldri til å besøke butikken, men håper omsetningen de får fra fjortizzene er god nok, slik at de etterhvert utvider med undertøy. Liker noen av bh-ene deres.

• Liker 8
Skrevet

Ja, nå som disse produktene ikke lengre finnes på Nille må de jo åpne egen butikk. En betaler kanskje litt mer, men hvorfor ikke når du får produktene pakket i rosa papir og med fancy VS-pose? 

Jeg er virkelig glad i undertøy fra VS, men VS bodysplash/parfymer er ikke så veldig spesielt som bloggerne skal ha det til å være. 

• Liker 4
Skrevet

Ja, nå som disse produktene ikke lengre finnes på Nille må de jo åpne egen butikk. En betaler kanskje litt mer, men hvorfor ikke når du får produktene pakket i rosa papir og med fancy VS-pose?

Jeg er virkelig glad i undertøy fra VS, men VS bodysplash/parfymer er ikke så veldig spesielt som bloggerne skal ha det til å være.

Huff de boddysprayene er virkelig døden på Oslo S! Lukter spy og grønnsåpe i to sekunder, og det var det. Jeg er helt besatt av bikinier til VS da, har aldri funnet noen som passer meg bedre, og noen av BH ene er også fine.

Syntes det er så utrolig rart å å one en butikk uten å selge det de er mest kjent for. Det er litt som om H&M skulle åpne en ny butikk i ett nytt land, men da bare med en 'Home' avdeling... Skuff!

Anonymous poster hash: f9d03...85a

• Liker 5
Skrevet

Utrolig skuffende! Håper de vil selge undertøy etterhvert.

Jeg prøvde en leppestift derfra for hundre år siden som var veldig god, håper de vil selge den om den fortsatt eksisterer.

• Liker 2
Skrevet

Svaret på hvem som vil ha dette er jo enkelt ;) Det er de samme småripsa som har Sophie Elise som sitt største idol (ved siden av 1D og JB), elsker Brandy Melville, Nelly, Gina Tricot og Bik Bok (generelt sett alle klesbutikker som har xxs, korte kjoler og alt i dårlig polyester kvalitet).

Personlig kommer jeg aldri til å besøke butikken, men håper omsetningen de får fra fjortizzene er god nok, slik at de etterhvert utvider med undertøy. Liker noen av bh-ene deres.

Touché!

Anonymous poster hash: 5468d...596

• Liker 2
Skrevet

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Anonymous poster hash: 1f322...cc1

Skrevet

Utrolig skuffende! Håper de vil selge undertøy etterhvert.

Jeg prøvde en leppestift derfra for hundre år siden som var veldig god, håper de vil selge den om den fortsatt eksisterer.

Deres lipglosser er også helt fantastisk! De beste jeg vet om, faktisk.

Når de først åpner en Victoria's Secret butikk synes jeg også de kunne ha solgt BH-er, truser og kanskje litt klær.

Anonymous poster hash: 2078d...161

Skrevet

Ingen som leste den kommentaren til han mannen nederst?

Ja , Ja for oss tilårskommende er det jo hyggelig å se pen ungdom i årets siste nytt i sexy undertøy . Ja .for vi må nok bare nøye oss med å se ?

Seriøst fysj.

Anonymous poster hash: a49e5...b20

• Liker 1
Skrevet

Fjortisene kommer til å gå amok!

Skrevet

Mener jeg har lest at de skal åpne to butikker i Oslo. Den som åpner først er den med dilldall og den andre skal ha klær og undertøy?

Skrevet (endret)

Håpet på treningstøy, badetøy og undertøy. Ikke spesielt fan av det andre...

Endret av Annaleigh
Skrevet

Utrolig dårlig at de bare skal selge kremer og parfyme osv, det blir virkelig for dumt! Hvorfor ikke gå 100% inn for undertøy og badetøy? Det kommer til å selge som hakka møkk. Tror ikke de har forstått det norske markedet.

Skrevet

VS er rimelig dyrt både i USA og London, så jeg kan tenke meg at de sliter litt med å finne ut av hvor de skal legge prisene. Starbucks har priset seg helt ekstremt, så det skulle ikke forundre meg om VS vil gjøre det samme.

Skrevet

VS er rimelig dyrt både i USA og London, så jeg kan tenke meg at de sliter litt med å finne ut av hvor de skal legge prisene. Starbucks har priset seg helt ekstremt, så det skulle ikke forundre meg om VS vil gjøre det samme.

Hææ neei det er ikke dyrt
  • Liker 1
Skrevet

Hææ neei det er ikke dyrt

Over $50 for en BH i USA er rimelig, stivt, jo. Vi har i tillegg høyere moms her. 

Skrevet

Alle bhene deres koster da ikke det

Skrevet

VS er overpriset. De bruker samme produsent som M&S, som er ca. halv pris. 

Anonymous poster hash: 0d508...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...