AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Har bestemt meg for å bare hoppe i det. Er en voksen ung dame som ikke har datet eller vært med noen på mange år fordi jeg sliter med meg selv. Har spesielt vanskelig for å tilknytte meg emosjonelt og stole på andre, og det tar lang tid før jeg føler meg trygg med sex siden jeg har blitt voldtatt. Nå er det hele tre menn fra Tinder jeg vurderer å møte, og jeg lurer på hvor i prosessen jeg bør fortelle de at ting kan ta tid med meg? De vil jo gå fort lei om vi møtes to ganger, og jeg ikke møter de igjen på en måned, for så å ha kjempe lyst til å møtes igjen. Men det er pga psyken min og ikke pga de direkte, at det ofte blir sånn. Tidligere har jeg også unngått dating fordi jeg føler det forventes så mye av meg. Jeg kan gjerne slappe av å se på tv sammen, men da føler jeg at jeg er en kjedelig vert som ikke prater noe men bare glor på tv. Er det teit å henge sammen uten å prate så mye sammen? Jeg er sånn at jeg kun er med folk når jeg er i "pratehumør", så er derfor mye alene, men om det er ok for andre å være sammen uten å prate så kan jeg jo ha mere selskap også.. Tips,tanker eller erfaringer? Anonymous poster hash: 48d69...947 1
Egraf Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har ikke datet så veldig mye, så har ikke så fryktelig mye erfaring å komme med, men vil tro det alltid er best å være så ærlig du kan. At du trenger å ta ting sakte vil nok de fleste forstå, du må vel nesten bare nevne det når det passer. Før eller senere så kommer vel en diskusjon om hva man vil videre og sånn. Du får ha masse lykke til i hvert fall!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Tips,tanker eller erfaringer? Synes du høres flott ut jeg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå