-luring- Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg er en symptomjeger ! Har ikm i dag, å har ikke sett noe til mens enda. Har vonde pupper, ikke ømme men VONDE! Har hatt ekstreme stikkinger og pressfølelse i høyre lyske i ei ukes tid nå... Skal til fertilitetsklinikk i januar, men håper på å få en spire før den tid 😃 Flere med slike symptomer? Jeg tror sikkert alt er symptom siden jeg ønsker en graviditet så sterkt...
Pyntestøv Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ja. Det kan være det og det kan ikke være det. Vi er så individuelle. Men, er dette ikke normalt for deg før menstruasjon og du ikke går på progesterontilskudd så høres det lovende ut. Tatt en test?
-luring- Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2015 Ja. Det kan være det og det kan ikke være det. Vi er så individuelle. Men, er dette ikke normalt for deg før menstruasjon og du ikke går på progesterontilskudd så høres det lovende ut. Tatt en test? Håper det er lovende! Har aldri hatt det slik tidligere, så håper det er symptom Har ikke tatt test enda.. Tenkte å vente noen dager, er så redd for å bli skuffet igjen 😔 så tungt den dagen man får negativ test når håpet er så stort.. Takk for svar 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå