Gå til innhold

Parfymen lukter ikke av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dette stemme, at noen merker parfyme ikke kjennes så bra på noen, at man bør bytte merke? Eller er jeg bare "immun" mot å lukte at jeg selv har den på?

Anonymous poster hash: 4796d...020
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner det bare ikke selv. Andre merker det nok. Derfor mange går i fella med å bade i parfyme :P;) 

Anonymous poster hash: 5f18b...c9b
  • Liker 3
Skrevet

Ja, stemmer som du sier, du blir på en måte immun. Dette tror jeg kalles habituering; hjernen begynner å ignorere konstante stimuli(derfor man ikke kjenner brillene på nesen eller klokka på armen om en bruker det hele tiden) fordi det frigjør kognitiv kapasitet:) Tabben mange gjør er derfor å ha på mer og mer parfyme slik at alle andre enn de selv kjenner at det stinker parfyme lenge etter at personen har gått forbi:P

Anonymous poster hash: e72b0...7b7
Skrevet

Er alt for mange som stinker så intenst parfyme at jeg blir kvalm. Har måtte skifte sete på bussen pga det flere ganger. 

Anonymous poster hash: 9af57...526
  • Liker 2
Skrevet

Jeg opplever selv at parfymen min lukter veldig lite må meg med én gang, men straks jeg kommer ut, føler jeg det stinker av meg på lang avstand. Haha, jeg vet ikke. Kanskje man bare ikke kjenner sin faktiske lukt så godt selv.

Skrevet

Du lukter!   men du kjenner det ikke selv, ta på like mye som du pleier men bruk en annen parfyme.  Da skjønner du hvor mye du lukter. 

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Spray, delay, walk away

Skrevet

Du kjenner det bare ikke selv. Andre merker det nok. Derfor mange går i fella med å bade i parfyme :P;)  Anonymous poster hash: 5f18b...c9b

Dette er viktig å få med seg for alle de som går med parfymen i veska, og fyller på i løpet av dagen. Lukter helt grusomt når klokka begynner å nærme seg 16-17 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...