Jordbærogfløte Skrevet 20. oktober 2015 #1 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Jeg har tenkt på hva som skjer når man gjenopptar kontakten med noen man ikke har sett på lenge, og eventuelt hva man savner fra den tiden man hadde kontakt. Selv prøvde jeg å ta kontakt med en tidligere venninne jeg hadde god kjemi med gjennom flere år. Hun har verken svart på mail eller melding. Det var en ganske vond opplevelse da hun unnlot å svare på mine henvendelser, men likevel er jeg glad for at jeg gjorde det. Har dere noen opplevelser angående gjennomtakelse av kontakt dere vil fortelle om? Endret 20. oktober 2015 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har et par sånne på samvittigheten. Fikk brev som jeg ikke svarte på. Hvorfor - ja, hva skal jeg si? Deprimert og uten overskudd, klarte akkurat såvidt å passe arbeid - så var det slutt. Å ta kontakt krever energi. Men jeg skammer meg fremdeles. Nå er det i alle fall for sent, jeg må leve med mine synder. Slik KAN saken fortone seg, sett fra den andre siden. Anonymous poster hash: fe060...94f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har et par sånne på samvittigheten. Fikk brev som jeg ikke svarte på. Hvorfor - ja, hva skal jeg si? Deprimert og uten overskudd, klarte akkurat såvidt å passe arbeid - så var det slutt. Å ta kontakt krever energi. Men jeg skammer meg fremdeles. Nå er det i alle fall for sent, jeg må leve med mine synder. Slik KAN saken fortone seg, sett fra den andre siden. Anonymous poster hash: fe060...94f Takk for et fint innspill :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 20. oktober 2015 #4 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har sendt noen sånne, og de har som regel svart selvom det til tider har tatt tid. Fungert kjempefint for min del, har vært som "før" - men med mye nytt å oppdatere hverandre på. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 20. oktober 2015 #5 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har prøvd å gjenopta kontakt med ei tidligere god venninne, men jeg fikk dessverre aldri svar. Jeg slet psykisk og var dessverre ikke så mye til stede i vennskapet og da orket hun ikke mer. Det er jo sårt at hun ikke vil ha kontakt med meg pga mine psykiske problemer, men sånn er det bare, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Del Skrevet 20. oktober 2015 Etter noen år uten min bestevenninne tok jeg kontakt ved å sende venneforespørsel på facebook, og sendte henne en melding samtidig. Husker ikke hva jeg skrev ordrett. Men ba om unnskyldning for min part i bruddet vårt og at jeg hadde det bra, men savnet henne. Vi møttes og pratet ut om alt det gamle grufset og ble enige om at det var over. Så ble vi bestevenninner igjen og har faktisk aldri dratt opp det gamle gruffet. Vi ble ferdig med det og gikk videre. Er så glad jeg gjorde det. Men i en sånn setting som vi var i, så var jeg nødt til å finne "meg sjæl", komme meg på beina og innse mine egne feil og mangler i vårt vennskap. Heldigvis var hun også "der", og klar for å bli ferdig med det. At vi ble bestiser igjen tror jeg utelukkende er fordi vi passer så godt sammen, og begge har det godt i egne liv. Anonymous poster hash: 599a3...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå