Gå til innhold

Fått treff med en bekjent...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk treff på tinder med en bekjent som er fra bygden jeg bor i. Vi er venner på Facebook. Men har ingen kontakt.

Problemet er at han er kamerat av familiemedlemmer og venner av min x..

Men ingen direkte venn av min x da.

Ingen av oss har tatt kontakt, er en uke siden vi fikk match.

Men jeg syntes han er så fin, har alltid hatt et slags godt øye til han siden jeg møtte han første gang med min x for flere år siden.

Har så lyst å ta kontakt... Noen ide til hva jeg kan skrive?

Og kan jeg ta kontakt på Facebook?

Hjelp meg! Hehe

Jeg tenker at han ikke tørr å skrive siden han er venn med de. At jeg er et slags forbudt området eller noe. Og siden det er ganske kort tid siden det ble slutt med meg og xen.

Eller så kan det jo også hende han trykket feil, selvfølgelig. Men han har jo ikke slettet matchen heller.

Anonymous poster hash: ed56b...2bc

Videoannonse
Annonse
Gjest nicecar
Skrevet

Hei.

Jeg fikk treff på tinder med en bekjent som er fra bygden jeg bor i. Vi er venner på Facebook. Men har ingen kontakt.

Problemet er at han er kamerat av familiemedlemmer og venner av min x..

Men ingen direkte venn av min x da.

Ingen av oss har tatt kontakt, er en uke siden vi fikk match.

Men jeg syntes han er så fin, har alltid hatt et slags godt øye til han siden jeg møtte han første gang med min x for flere år siden.

Har så lyst å ta kontakt... Noen ide til hva jeg kan skrive?

Og kan jeg ta kontakt på Facebook?

Hjelp meg! Hehe

Jeg tenker at han ikke tørr å skrive siden han er venn med de. At jeg er et slags forbudt området eller noe. Og siden det er ganske kort tid siden det ble slutt med meg og xen.

Eller så kan det jo også hende han trykket feil, selvfølgelig. Men han har jo ikke slettet matchen heller.

Anonymous poster hash: ed56b...2bc

Nå må du huske på at selvom xen din kjenner han så har han ikke monopol på gutten. Skriv et uskyldig hei til han på facebook. Gutter liker jenter som tar initiativ :)

Skrevet

Jeg har fått flere treff med menn i nabolaget, vært på date med noen av dem også, alt fra kaffe til forsøk på forhold. Ser på det som et pluss at jeg kjenner litt til dem fra før. Det kleineste er som regel at jeg gjerne også kjenner (til) x-ene deres, selv om vi ikke omgåes til vanlig (vi er voksne folk med barn, skilsmisseraten i nærområdet har tydeligvis tatt seg opp i min aldersgruppe).

Jeg starter som regel rimelig uoriginalt med noe a la "Hei, så gøy å få match med kjentfolk!, eller "Så stas å treffe deg her!" :)", og så tar jeg det derfra (gjerne lurt å sende melding med en gang selvfølglig). Greit med en melding som kan tolkes som at man bare har lagt til hverandre for gøy hvis man kjapt finner ut at det ikke er noe å satse på.

Jeg har tenkt litt over hvordan det ev. blir når det ikke funker, men så langt har det går greit, vi er voksne nok til at det ikke blir noe problem å sees etter at man har avsluttet, noen har blitt venner i stede.

Anonymous poster hash: bc38c...5cc
Skrevet

Samme skjedde meg (i fjor vel å merke) .
Hadde hatt godt øye for han alltid, men ikke sett han IRL spesielt ofte. Ble kjent med han via vennene til eksen(daværende kjæreste). 1,5 år senere matchet vi på Tinder, noe som sikkert var både koselig og kleint for begge. Jeg skrev at det var småkleint men veldig hyggelig å matche, spurte om han hadde det fint, og etter bare et par meldinger frem og tilbake bestemte vi for å ta en date.
Vi var sammen i 7 mnd :) Han hang ikke lenger med vennene til min ex og brydde seg uansett ikke om det , og ikke gjorde jeg heller, fordi jeg aldri uansett snakker med fremmede så det er veldig vanlig at man blir kjent med nye dates gjennom andre man kjenner. Ikke noe skam i det! :) Send han en melding! :) Siden han har trykket like på deg så er han åpenbart interessert og gir blanke f i at han vet hvem eksen din er.

Anonymous poster hash: 7bb34...3b3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...