AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har holdt på med en fyr siden tidlig i sommer. Vi kjenner hverandre ganske godt fra før. Han var den første som definerte oss som noen som "holder på", og vi har egentlig ikke definert hva vi er siden. Vi møtes i gjennomsnitt en gang i uka, av og til går det to uker. Ofte avtaler vi å møtes vi på byen, men da kan vi være sammen i opptil et døgn etterpå. Han viser at han bryr seg, tar kontakt relativt ofte, og vi snakker sammen nesten hver dag enten på Facebook eller Snapchat. Vi har avtalt å si i fra om en av oss begynner å holde på med en annen (begynte med at han sa at han skal si i fra om noe oppstår). Når vi er sammen føles alt så rett, vi kan holde hardt rundt hverandre lenge, ha dype samtaler men også le mye sammen. Jeg tenker på han hele tiden. Samtidig er jeg redd og skeptisk, fordi han alltid må nevne venninner, jenter han har holdt på med, eller eksen. Hver gang vi møtes nevner han noe jeg blir usikker av, det tar aldri feil. Han er god venn med eksen, de er i samme gjeng, og hun var den som gjorde det slutt. Han er også venn med flere han har holdt på med før. Det veksler mellom at jeg føler meg som den rette for ham, i alle fall akkurat nå, og at jeg når som helst kan få melding om at han har ligget med noen andre. Da er det over og ut for min del, jeg vil ikke være med på dette mer om jeg må "dele". Er det sånn det er å "holde på" med noen? Bør jeg ta tiden til hjelp og se hva som skjer? Tøffer han seg bare når han snakker om andre jenter, for at jeg skal bli sjalu eller vite at han faktisk har erfaring? Eller er dette en situasjon og et menneske jeg bør skygge unna? Anonymous poster hash: 1b2e2...550
Nettinettet Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Hvis du skulle kategorisere han ut i fra hvordan han får deg til å føle deg, ville du karakterisert han som drømmemannen da? De følelsene du har i dette "forholdet" er det du ønsker i ett forhold?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Hvis du skulle kategorisere han ut i fra hvordan han får deg til å føle deg, ville du karakterisert han som drømmemannen da? De følelsene du har i dette "forholdet" er det du ønsker i ett forhold? TS her. Ja, det føler jeg. Jeg vet bare ikke om han føler det samme... Redd for å skremme ham bort om jeg spør for tidlig også. Anonymous poster hash: 1b2e2...550
Nettinettet Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 TS her. Ja, det føler jeg. Jeg vet bare ikke om han føler det samme... Redd for å skremme ham bort om jeg spør for tidlig også. Anonymous poster hash: 1b2e2...550 Da setter du deg ned med han og forteller han hva du føler og hva du blir usikker av. Han kan ikke bli skremt av det, men han kan fortelle deg at han ikke føler det samme som deg eller at det er sånn han er og hvis du plages av at han snakker med andre jenter så må du selv ta tak i den usikkerheten hvis du skal henge med han.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Da må du bare prate med ham. Det er absolutt ikke for tidlig, tiden er overmoden. Og FYI - dersom deres status skrives i anførselstegn, er den ikke mye offisiell. "Holder på" er ikke mye til definisjon, og beviset på det er jo at det fortsatt er situasjonen. Anonymous poster hash: 7ea52...a5b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Han liker å ha sex med deg, men han vil ikke være sammen med deg. Hvor lenge skal du være knulledukka hans? Anonymous poster hash: dc0c7...6ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå