Eighth Planet Skrevet 20. oktober 2015 #1 Del Skrevet 20. oktober 2015 Ble inspirert av trådene om morsomme ting folk har sagt, men hva med å dele gode råd du en gang fikk? Vi har alle møtt noen som har gitt oss et råd som aldri har blitt glemt, enten det er fra foreldre, familie, venner eller rett og slett fremmede. Gjerne noe du en gang leste men aldri glemte. Jeg husker veldig godt en ting moren min sa til meg når jeg var liten; "Det er ingen som er dumme, men man kan gjøre dumme ting". Dette har jeg tenkt på hver gang jeg blir irritert eller oppgitt over noe eller noen. Det var en gang en jente som postet et bilde av sine gifte foreldre på instagram. De hadde holdt sammen siden 20-årene og var nå i 70-årene. Under bildet skrev hun et sammendrag av foreldrenes historie sammen, og en ting som klistret seg var at foreldrene hadde gjort en avtale når de først ble sammen; de skulle aldri legge seg som uvenner. Jeg viste kjæresten min dette. vi har hatt våre krangler og uenigheter, men denne pakten har tvunget oss til å alltid finne ut av det før vi legger oss. Dermed ble nysgjerrig på hva dere har fanget opp i løpet av livet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkjultBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Del Skrevet 20. oktober 2015 Jeg er grusomt sta av natur, og det tok mange år å lære å velge mine kamper med omhu. Ikke alt er verdt å kjempe med nebb og klør for, og ting kan ordne seg helt greit selv om det ikke blir akkurat slik man helst skulle ønske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Del Skrevet 20. oktober 2015 Vær deg selv, blir du valgt er det deg de vil ha. I forbindelse med jobbintervju. Anonymous poster hash: 06c3e...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det er som det er. Du kan ikke forandre fortiden. Anonymous poster hash: 5529a...d3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Del Skrevet 20. oktober 2015 Aldri ta andres oppførsel personlig ! Anonymous poster hash: 43bf7...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå