AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Har hørt så mange skryte Buffy opp i skyene, men etter å ha sett 4-5 episoder holder jeg på å dø av hvor dårlig det er. Jeg så aldri Buffy da jeg var liten (mamma var ekstremt streng med leggetider og hva jeg fikk se på tv), så kanskje det er noe av greia, at jeg ikke har vokst opp med det? Eller er det bare ræva i starten, også blir det bedre etter hvert? Anonymous poster hash: 39f6d...73a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Folk har ulik smak, det er vel ikke verre enn det? Anonymous poster hash: 48567...dda
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 I sesong to. Flertallet av fanbasen til Buffy er enige om at sesong 1 ikke er fantastisk, og at det er først i sesong 2 serien virkelig finner seg til rette. For meg er også andre sesongen den aller beste og sterkeste sesongen, som jeg vet mange andre også synes. Mener å ha lest at skaperen, Joss Whedon også er mest fornøyd med den sesongen. Så hold ut før du gir opp. Er ikke mange episoder da i første sesong. Det var enda en lavtbudsjettsserie i starten, som er lett synlig. Du kan lett skippe episode 5, 6, 8, 9, 10 og 11 uten at du faller ut fra historien og viktige opplysninger om selve karakterene, da disse har typiske en episoders plot som tar det meste fokuset og løser seg i slutter av hver episode. Men episode 7 anbefaler jeg virkelig å se, den heter Angel, og har en viktig betydning for seriens oppbygging, samt finalen som er episode 12 som også er viktig. Buffyuniverset er min aller kjæreste favorittserie. Det var den første serien som virkelig fenget meg og som åpnet min interesse for TV-serier. Det var den første serien jeg kjøpte på DVD, og jeg tror aldri jeg har sett noe annet så mange ganger som både buffy og angel. Spesielt sesong 2, enkelte episoder har jeg sett meg ihjel på. Den er helt banebrytende fantastisk! Anonymous poster hash: 503c1...466 7
Kassiopeia Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 I sesong to. Flertallet av fanbasen til Buffy er enige om at sesong 1 ikke er fantastisk, og at det er først i sesong 2 serien virkelig finner seg til rette. For meg er også andre sesongen den aller beste og sterkeste sesongen, som jeg vet mange andre også synes. Mener å ha lest at skaperen, Joss Whedon også er mest fornøyd med den sesongen. Så hold ut før du gir opp. Er ikke mange episoder da i første sesong. Det var enda en lavtbudsjettsserie i starten, som er lett synlig. Du kan lett skippe episode 5, 6, 8, 9, 10 og 11 uten at du faller ut fra historien og viktige opplysninger om selve karakterene, da disse har typiske en episoders plot som tar det meste fokuset og løser seg i slutter av hver episode. Men episode 7 anbefaler jeg virkelig å se, den heter Angel, og har en viktig betydning for seriens oppbygging, samt finalen som er episode 12 som også er viktig. Buffyuniverset er min aller kjæreste favorittserie. Det var den første serien som virkelig fenget meg og som åpnet min interesse for TV-serier. Det var den første serien jeg kjøpte på DVD, og jeg tror aldri jeg har sett noe annet så mange ganger som både buffy og angel. Spesielt sesong 2, enkelte episoder har jeg sett meg ihjel på. Den er helt banebrytende fantastisk! Anonymous poster hash: 503c1...466 Wtf, vet ikke hvorfor denne er anonym, telefon min må tulle for jeg har ikke trykket på noe ab knapp. Er jeg som har skrevet innlegget. 6
Gjest Dacini Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Når Spike kommer inn i bilde. -dacini-
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Wtf, vet ikke hvorfor denne er anonym, telefon min må tulle for jeg har ikke trykket på noe ab knapp. Er jeg som har skrevet innlegget. Takk for svar Da skal jeg fortsette å se! Anonymous poster hash: 39f6d...73a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 De 2 første sesongen er drit dårlige,fra 3 begynner det bli skikkelig bra. Anonymous poster hash: 32cfe...447
Eighth Planet Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Hadde en bestevenninne som var frelst. Vi bestemte oss for å se alt sammen. Litt tregt i starten, men det vokste på meg og jeg endte opp med å like det veldig godt. Det blir ikke kjedeligere ihvertfall! Tar ganske greit av utover i sesongene. :D fikk lyst til å se det selv igjen!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Hadde en bestevenninne som var frelst. Vi bestemte oss for å se alt sammen. Litt tregt i starten, men det vokste på meg og jeg endte opp med å like det veldig godt. Det blir ikke kjedeligere ihvertfall! Tar ganske greit av utover i sesongene. :D fikk lyst til å se det selv igjen! Enig, og serien er utrolig spennende,men også hysterisk morsom men nå må vi ikke spoile det Anbefales på sterkeste, jeg personlig synes den begynner å bli bra fra sesong 3 Anonymous poster hash: 32cfe...447 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Si fra når du har sett serien,skal bli spennende å høre hva du synes da Anonymous poster hash: 32cfe...447
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Det som var bra i den første sesongen var at ikke hun så fullt så mye ut som et anoreksia-offer, det gjør hun dessverre i alle de andre. Jeg husker ikke hvilken sesong jeg syntes var best, men jeg likte veldig godt den der militæret var involvert. Anonymous poster hash: 6be29...b40 1
Kassiopeia Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Det som var bra i den første sesongen var at ikke hun så fullt så mye ut som et anoreksia-offer, det gjør hun dessverre i alle de andre. Jeg husker ikke hvilken sesong jeg syntes var best, men jeg likte veldig godt den der militæret var involvert.Anonymous poster hash: 6be29...b40 Hva er problemet ditt? SMG er naturlig skank, hun ser ikke ut som noe anoreksia-offer på noe måte. Er du bare misunnelig eller rett og slett slem? Sesong fire med militæret er forøvrig den mest kritiserte og mislikte sesongen av dem alle. Jeg er heller ikke noe fan av den. 3
spinelli Skrevet 20. oktober 2015 #13 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Edit: spoiler-ish Når Willow begynner å bli bad ass <33 Endret 20. oktober 2015 av spinelli
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er problemet ditt? SMG er naturlig skank, hun ser ikke ut som noe anoreksia-offer på noe måte. Er du bare misunnelig eller rett og slett slem?Sesong fire med militæret er forøvrig den mest kritiserte og mislikte sesongen av dem alle. Jeg er heller ikke noe fan av den. Enig, Husk ikke spoile for folk nå Anonymous poster hash: 32cfe...447
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #15 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er problemet ditt? SMG er naturlig skank, hun ser ikke ut som noe anoreksia-offer på noe måte. Er du bare misunnelig eller rett og slett slem? Sesong fire med militæret er forøvrig den mest kritiserte og mislikte sesongen av dem alle. Jeg er heller ikke noe fan av den. Det er ikke naturlig når hun er mye tynnere fra sesong 2 og utover enn i den første. Skjønner ikke hvorfor du synes Hollywood-slankpresset mot en som allerede var slank er noe å forsvare. Når det gjelder militæret sjekket jeg og det er visst bare en viktig del av plottet i noen få episoder. Uansett, smak og behag. Jeg syntes Once More, with Feeling var kjedelig. Anonymous poster hash: 6be29...b40 1
Gjest canacas Skrevet 20. oktober 2015 #16 Skrevet 20. oktober 2015 Buffy er min favorittserie, og jeg liker alle sesongene. Den første er litt "enkel", men Angel var også hottest i den sesongen. Whedon har de beste dialogene i alt han lager. Anbefaler også Firefly og Serenity. Også i Avengers "ser" man Whedon språket. Favorittepisoder; "Hush" (sesong 4) og "Once More With Feeling" (sesong 6) og "Dracula" (sesong 5) og "Him" (sesong 7). Favorittkarakterer utenom Scooby gang; Anya, Spike, Glory, Andrew og Caleb. Åh, må ha en Buffy og Angel maraton snart skjønner jeg
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 20. oktober 2015 #18 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg synes den er bra Sesong 2,3 og 5 er de beste sesongene synes jeg
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #19 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg liker best sesongene der handlingen/utviklingen i persongalleriet drives framover. Ikke episodene som ene og alene handler om ettellerannet monster, og bekjempelsen av det. Selv om flere av disse også er temmelig fornøyelige - f.eks. sjokoladeepisoden, som egentlig er litt teit, men det er herlig å se Giles i rollen der, for eksempel Jeg foretrekker de siste sesongene, der du må få med deg alt for ikke å gå glipp av noe. Elsker når Tara kommer inn i bildet. Når jeg ser de første sesongene igjen, hopper jeg over episoder som er stillestående. Har sett alle sesongene så mange ganger nå, at jeg begynner å få en viss oversikt Anonymous poster hash: 42908...017 1
Okapi Skrevet 21. oktober 2015 #20 Skrevet 21. oktober 2015 Sesong 2 og 3 er klart best, mens 1, 4 og 5 er de svakeste. 7 er sånn halvbra, og 6 liker jeg for det meste godt, men den er ganske annerledes enn resten av serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå