AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har noen få nære venner og flere bekjente. Vil utvide vennekretsen min. Jeg inviterte jeg noen av mine bekjente. Men de som ikke har invitert meg på sin bursdag eller andre sammenkomster, burde jeg ta det som et hint? Og ikke invitere de igjen? Hvordan skal man egentlig gå fra bekjent til venner? Vi er voksne.Anonymous poster hash: 6ab50...6f1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Nei, du bør ikke ta det som et hint at du ikke blir invitert i deres bursdagsselskaper. Jeg feirer ikke bursdagen min med annet enn kake med mine foreldre, og kanskje min søster om hun er i byen da. Jeg inviterer aldri venner på bursdagsbesøk, selv om jeg blir invitert til dem. Et bursdagsbesøk er ikke noe som plikter til gjeninvitering. Inviter heller til vanlig middagsbesøk/lørdagspizza e.l, og se på om du blir invitert tilbake da. Anonymous poster hash: 38bb8...32c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg hadde kommet i bursdagen din om jeg ble invitert, men jeg er dårlig på å feire meg selv. Vi har små barn, og det legger jo litt demper på ting også. Min siste bursdag ble feiret med hjemmelaget pizza og kake, med mann, barn, mine søsken og foreldre. Flere enn det har jeg ikke plass til, og siden min yngste er så liten ble det ikke ork til noen bytur med venninner eller noe i år. Jeg håper for all del at venninnene mine ikke tar dette som at jeg ikke er interessert i vennskapet vårt. Jeg prøver imidlertid å være flink til å invitere med jevne mellomrom, til grilling om sommeren, et glass vin på fredagskvelden, eller bare på en kopp kaffe. Hva med å invitere til noe mer casual, og se om ikke de inviterer tilbake til noe slik?Anonymous poster hash: 96b3e...0de
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Heller ikke blitt invitert med på andre ting av de. Men hører og ser på fb at de har jo sammenkomster. Jeg mobbet i barndommen og ungdomskplen og føler meg veldig usikker selv nå. Jeg vet det nå at jeg må våge å by på meg selv for å få venner, men er livredd for å være den som ikke forstår når jeg er uønsket!Anonymous poster hash: 6ab50...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå