Gjest bø Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Jeg vil ringe mor mi som er i kina..men tar ikke telefonen..hm..d er greit å ringe vanlig mobilnr? eller må jeg ha noen sifre før? takker for svar:)
Gjest bø Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 ehm...d gikk ikke.....eks: xxxxxxxxx..??...eller..xxxxxxxxx..?.. d er mobilnr jeg skal ringe.. Beklager man kan ikke legge ut tlf nr i forumet. Remyline Moderator
Polly Ester Skrevet 26. september 2004 #4 Skrevet 26. september 2004 prøv med + foran - altså +86xxxxxxxx
Dru Skrevet 26. september 2004 #5 Skrevet 26. september 2004 Hvis det er norsk mobiltelefon, med norsk abbonement, så skal det ikke være nødvendig med landskode. Da skal det holde å ringe som vanlig. Husk at du betaler vanlig takst, mens mellomlegget blir belastet din mors mobilabbonement.
Dru Skrevet 26. september 2004 #7 Skrevet 26. september 2004 For å spesifisere littegranne. Hvis det er et norsk abbonement, så skal utenlandsk landskode _ikke_ brukes. Kun den norske, dvs +47(0047). Hvis man bruker utenlandsk landskode når det er norsk abb, så ringer det ikke til den telefonen i det hele tatt, men man prøver å få kontakt med et utenlandsk nummer som er helt likt.
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #8 Skrevet 28. september 2004 meget mulig mobilen ikke funker der. hm. men jeg tror kjæresten fikk sms fra kameraten som studerte i bejing. kanskje hun ikke har valgt riktig nettverk der, eller har problemer med lading - man trenger en adapter hvis de har annen spenning og andre kontakter. Vet at feks i nordamerika er det triband-nettverk, noe som gjør at dualband-telefonene våre ikke fungerer der (nye telefoner har vel/støtter vel triband).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå