Kaisamaia Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Noen som har noen kostholdstips? Er i dpo-land og har ikke lyst på noen ting... Har spist litt usunt i det siste. Eller..jo. Litt. Så da tenkte jeg å lage meg en "plan". En plan å gå ut fra i alle fall. Som er sunn og bra for babyen som kanskje er i magen min. Noen tips?
Enamorada Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg anbefaler deg å spise som du ellers spiser mens du venter på en positiv test. Etter testen kan du bruke apper som gir tips iht. hva det er man skal unngå. Husker ikke hva appen het akuratt nå.
Kaisamaia Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2015 Takk for svar. Poenget er vel her at jeg ikke spiser så godt og så har jeg lyst til å kutte ut ting man skal unngå når man er gravid/for å styrke fruktbarhet også.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Spis sunt! Grønnsaker og frukt, gode proteiner og fett, gode karber og lite sukker. Ellers, ikke bøtt innpå med kaffe, brus og alkoholholdig drikke. Men spis ellers normalt fram til eventuell positiv test. Først da er det vits i å kutte muggoster og spise gjennomstekt biff. Anonymous poster hash: 64997...509 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå