AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny veske, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg vil kjøpe. Her er ønskelisten: 1. Birkin 2. Kelly 3. Antigona 4. Boy 5. Classic chanel Jeg har allerede flere chanel i samlingen, men ønsker flere. Birkin og Kelly er det lang venteliste på, og vil ha vesken NÅ. Kan noen hjelpe meg? Før noen kommer med moralpreken til meg om å bruke disse til noe fornuftig så kommer det ikke på tale. For disse pengene skal jeg unne meg noe jeg vil ha.Anonymous poster hash: bdfaa...88f
Millimani Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ta nå den du selv vil ha, det er bare du som kan bestemme 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Dra til Paris og kjøp deg Birkin/Kelly Anonymous poster hash: c4805...b32 1
chouette Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Ville kjøpt en Antigona og spart resten. Heldiggrisen
Safiye Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Ganske stor prisforskjell på Antigona og Birkin / Kelly da. Jeg ville selv ha valgt Kelly da ikke like mange har den, i tillegg syntes jeg den er finere enn Birkin. Selv om det er lang venteliste, tror jeg virkelig det er verdt det. I tillegg vil som regel slike vesker holde seg mye lengre. Classic Chanel er det så utrolig mange som har nå, så det er det siste jeg ville ha valgt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Dra til Paris og kjøp deg Birkin/Kelly Anonymous poster hash: c4805...b32 Er det ikke venteliste der?Anonymous poster hash: bdfaa...88f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Er det ikke venteliste der?Anonymous poster hash: bdfaa...88f Er ikke venteliste i Paris Enten får du, eller ikke. Vet om flere som har fått birkin/kelly i Paris uten venteliste. Anonymous poster hash: c4805...b32 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Ganske stor prisforskjell på Antigona og Birkin / Kelly da. Jeg ville selv ha valgt Kelly da ikke like mange har den, i tillegg syntes jeg den er finere enn Birkin. Selv om det er lang venteliste, tror jeg virkelig det er verdt det. I tillegg vil som regel slike vesker holde seg mye lengre. Classic Chanel er det så utrolig mange som har nå, så det er det siste jeg ville ha valgt. Antigona er mest fordi jeg får tak i den nå i Oslo:) den er fin den, og enig at den ikke er så dyr sammenlignet med de andre på listen. Det er mange som har sort classic chanel, men jeg ønsker meg andre farger. Eller en classic og en boy. Hvis det er sånn at det ikke er venteliste på hermes i Paris, så kan det bli en tur der snart. Anonymous poster hash: bdfaa...88f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Hvor lang er ventetiden på den du ønsker mest? Anonymous poster hash: f0c4d...75c
Fashionistaen Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg ville definitivt valgt enten birkin eller kelly, til tross for at de er vanskeligst å få tak i. Har hørt om flere som har fått tak i Birkin eller Kelly på dagen i utlandet. Ville ikke valgt Chanel, fordi jeg føler jeg ser det over alt nå om dagen. I tillegg har du jo flere fra før av, så er kanskje morsomt med noe helt annerledes. Antiogaen synes jeg ikke er like spesiell som de andre og føler også at jeg ser den nokså ofte. Men så har den jo en helt annen prislapp også da. Mulig dette er litt OT; men du har ikke vurdert Diorissimo eller Diorama fra Dior? Er veldig få som har de og synes de er nydelige.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg ville definitivt valgt enten birkin eller kelly, til tross for at de er vanskeligst å få tak i. Har hørt om flere som har fått tak i Birkin eller Kelly på dagen i utlandet. Ville ikke valgt Chanel, fordi jeg føler jeg ser det over alt nå om dagen. I tillegg har du jo flere fra før av, så er kanskje morsomt med noe helt annerledes. Antiogaen synes jeg ikke er like spesiell som de andre og føler også at jeg ser den nokså ofte. Men så har den jo en helt annen prislapp også da. Mulig dette er litt OT; men du har ikke vurdert Diorissimo eller Diorama fra Dior? Er veldig få som har de og synes de er nydelige. Jeg har sett litt på de, diorissimo ligner veldig på lady dior som jeg sllerede har og jeg syns diorama er en kopi av boy. Anonymous poster hash: bdfaa...88f
Fashionistaen Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Jeg har sett litt på de, diorissimo ligner veldig på lady dior som jeg sllerede har og jeg syns diorama er en kopi av boy.Anonymous poster hash: bdfaa...88f Om du allerede har lady dior, skjønner jeg at den ikke er så aktuell, ja... Litt OT igjen; vurderer å kjøpe en medium Lady Dior. Rommer den f.eks. en liten laptop/ ipad? Mister læret (om jeg velger lambskin) noe av volumet med tiden (som i Chanel-veskene)? Du kan godt sende PM om du synes at jeg ødelegger tråden din nå, altså. Endret 20. oktober 2015 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #13 Skrevet 20. oktober 2015 hehe, geniale disse veskeprodusentene, kvinner blir lurt trill rundt til å kjøpe stygge vesker til mye peng Anonymous poster hash: 1e50d...4f6 26
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Om du allerede har lady dior, skjønner jeg at den ikke er så aktuell, ja... Litt OT igjen; vurderer å kjøpe en medium Lady Dior. Rommer den f.eks. en liten laptop/ ipad? Mister læret (om jeg velger lambskin) noe av volumet med tiden (som i Chanel-veskene)? Du kan godt sende PM om du synes at jeg ødelegger tråden din nå, altså. Neida, det går fint:) Jeg har en large og får plass til Mac eller padden. Medium blir for liten, syns jeg. Den er ikke så romslig. Medium passer bedre som selskapsveske. Jeg må innrømme at jeg ikke bruker min så mye, for jeg syns den er litt tung. Jeg liker at den har strap, da. Skinnet har holdt seg veldig bra. Det er 3 år siden jeg fikk min i gave og den ser fortsatt ny ut. Hvis du liker den type veske, har du sett på fendi din peek-a-bo veske? Det er mitt neste veskekjøp, utenom det jeg har skrevet på listen. Da jeg har spart til den allerede før jeg fikk pengegaven. Anonymous poster hash: bdfaa...88f
amadine Skrevet 20. oktober 2015 #15 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Jeg ville gått for en birkin. Den står høyest på min ønskeliste nå 😀 Jeg vil helst ha tre. Hvilken farge ønsker du deg? Det er ikke venteliste på Hermès FSH i Paris, men du må belage deg på å ta den veska du blir tilbudt hvis du i hele tatt er "verdig" til å få kjøpe en. Endret 20. oktober 2015 av amadine 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #16 Skrevet 20. oktober 2015 Google Peta India eller søk det opp på Facebook, så får du se hva distributørene bak Hermes, Birkin Og Kelly, osv, gjør med de stakkars reptilene veska du skal kjøpe består av. Forbanner alle som kjøper torturerte døde dyr. Anonymous poster hash: ba9b8...a58 10
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #17 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg ville gått for en birkin. Den står høyest på min ønskeliste nå Hvilken farge ønsker du deg? Det er ikke venteliste på FSH i Paris, men du må belage deg på å ta den veska du blir tilbudt hvis du i hele tatt er "verdig" til å få kjøpe en. Jeg ønsker meg cognac fargen. Hva skal til for at de finner meg "verdig"? Jeg ser da helt normal ut og kler meg klassisk. Ser ikke ut som noen typisk fotballfrue (hvis du skjønner hvem jeg mener;)). Jeg tør nok ikke å gå inn der uten mannen min. Han kommer fra den verden, mens jeg ikke er det. Anonymous poster hash: bdfaa...88f
Arabella Skrevet 20. oktober 2015 #18 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har lyst til å kjøpe meg en ny veske, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg vil kjøpe. Her er ønskelisten: 1. Birkin 2. Kelly 3. Antigona 4. Boy 5. Classic chanel Jeg har allerede flere chanel i samlingen, men ønsker flere. Birkin og Kelly er det lang venteliste på, og vil ha vesken NÅ. Kan noen hjelpe meg? Før noen kommer med moralpreken til meg om å bruke disse til noe fornuftig så kommer det ikke på tale. For disse pengene skal jeg unne meg noe jeg vil ha.Anonymous poster hash: bdfaa...88f Jaja, noen har virkelig store, uhyre viktige problemer 9
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #19 Skrevet 20. oktober 2015 Jaja, noen har virkelig store, uhyre viktige problemer Hva er det med deg og spydigheter? Anonymous poster hash: 2b571...21c 11
Gjest C'est la vie:) Skrevet 20. oktober 2015 #20 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg trodde dette var en tulletråd når jeg leste hovedinnlegget... Med svarene som har kommet sitter jeg litt sjokkert over at du faktisk ønsker å bruke 100000 på ei veske (??!). Jeg er fra en annen verden tydeligvis, og må virkelig spørre, mener du at du virkelig har tenkt å bruke så mye penger på en veske? Og hvor mye har du brukt på de du allerede har? Spør kun av nysgjerrighet, for jeg ble veldig overrasket og trodde ikke kvinner egentlig gjorde det (og generelt at ei veske virkelig ikke kan koste så mye??).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå