CheapChampagne Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Bare lurer på hvilke renseprodukter dere bruker, og om noen kan anbefale noen for småkvisete hud som lett blir tørr?
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Jeg bruker Babor 2-trinns hy-öl om kvelden og dr. hauschkas renesekrem om morgenen. Tror egentlig at begge disse fint kan brukes av de med tendenser til kviser og tørr hud. Babors rens er oljebasert, men etterlater ingen produktrester. Fjerner effektivt alt grums og sminke. Den er dyr, men veldig drøy i bruk. Dr. Hauschkas rensekrem bruker jeg bare om morgenen fordi all sminke på må fjernes først og jeg gidder ikke rense to ganger. Likvel liker jeg denne godt, ser ut som den tar mesteparten av hudormene mine:)
silja Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 jeg har kjøpt en prøvepakke på lancôme's aqua fuison, fikk da fukt.krem, rensemelk og ansiktsvann(lotion). valgte den for tørr hud, da overhuden min er veldig tørr, og er så langt VELDIG fornøyd! eneste kremen som på lenge har klart å gi fukt til haken min, flasser ikke lengre (¨,)
Gjest Ethereal Skrevet 26. september 2004 #4 Skrevet 26. september 2004 Du burde holde deg til produkter for sensitiv hud, og holde deg unna skummende renseprodukter som tørker ut huden. Det vil bare føre til ubalanse og mer kviser på sikt. Kanskje Ultracalming Cleanser fra Dermalogica kunne være noe for deg? Det er en mellomting mellom en rensemelk og en gele, og gjør huden myk og glatt, samtidig som det rengjør bra. *korrigert feil merkenavn*
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #5 Skrevet 26. september 2004 Du burde holde deg til produkter for sensitiv hud, og holde deg unna skummende renseprodukter som tørker ut huden. Det vil bare føre til ubalanse og mer kviser på sikt. Kanskje Ultracalming Cleanser fra Decleor kunne være noe for deg? Det er en mellomting mellom en rensemelk og en gele, og gjør huden myk og glatt, samtidig som det rengjør bra. mente du dermalogica kanskje?
Gjest Ethereal Skrevet 26. september 2004 #6 Skrevet 26. september 2004 mente du dermalogica kanskje? Ja, det gjorde jeg :oops: Vet du, det der er andre gangen jeg refererer til Ultracalming fra Decleor. Tror jeg har programmert hjernen min feil , eller noe (men det er en av to favorittrenser her i gården).
Chihiro Skrevet 26. september 2004 #7 Skrevet 26. september 2004 Kanskje Ultracalming Cleanser fra Dermalogica kunne være noe for deg? Tiltredes!!! Dette er den beste rensen jeg har vært borti, alt annet irriterer huden min så jeg enten får masse småkviser eller blir tørr (eller begge deler samtidig :evil: )
Gjest petzl Skrevet 27. september 2004 #8 Skrevet 27. september 2004 Jeg bruker Dr. Hauschka - utrolig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå