rutti Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Hei, jeg er ny her. Ville bare presentere meg litt. Er ei jente på 23 som kommer fra sørlandet, og skal gifte meg der med verdens beste venn og gutt, han er 22. Vi bor for tiden i Tr.heim, der han studerer. Er i god gang med planleggingen nå, men trenger litt råd og hjelp fra andre som skal gifte seg. Hvilke brudebukett skal jeg ha? Farger til pynt som er bra? Vi har tenkt på hvitt og sølv. Blir dette kjedelig tror dere?
Tosca Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Velkommen til kvinneguiden. Her kommer du til å få flere ideer enn du kunne drømme om. Når det gjelder farger og fasong på brudebukett og slikt, så spørs det jo helt hvilke farger du har selv, og hva som da passer. Det skal passe til både deg og kjolen. Jeg ville uansett funnet kjole først. Etter min mening om farger på pynt så ville jeg valgt mer farger enn hvitt og sølv. Men som sagt, detter er bare min mening. Dere må velge det som dere synest er fint. Det er det viktigste. Lykke til og kos deg med planleggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå