Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om denne? Er den verdt prisen?

Har fet hud på nesen og i pannen, men kinnene er tørre og kan flasse i blant. Har også en del kviser og arr. Funker den for meg?

Anonymous poster hash: 554a8...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er ganske tjukk, og ville nok fått litt fet hud om jeg skulle brukt den, men alles hud er jo forskjellig.. 

Anonymous poster hash: a5f30...b26
Skrevet

Hvis foundation er tjukk, så mikser jeg foundation med en mattende ansiktskrem (for fet hud) på hånda med en foundationbørste for å tynne den ut, også påføre produktet på ansiktet. 

Anonymous poster hash: 4e09e...65d
Skrevet

Jeg bruker Double Light som er en lettere versjon, den syns jeg fungerer veldig bra. Høres ut som vi har lik hud. Og bruk en fuktet Beauty Blender til å påføre! :)

Anonymous poster hash: 12ee3...c93
Skrevet

Jeg syns den er altfor dekkende og syns veldig  godt på huden. Passer best til kveldsminke.

Skrevet

Jeg synes den passer best fra nesen og nedover. Det er i hvertfall der jeg har mest å dekke. Rundt øyebrynene kan den være mer synlig, og ser litt unaturlig ut. Der bruker jeg en litt lettere foundation.

Anonymous poster hash: 00df1...0eb
Skrevet

Jeg sliter med fet hud og er veldig fornøyd med denne foundationen (kan man skrive det slik? :P ). Den er utrolig drøy i bruk, sikkert også fordi det skal så lite til for min del. Kjøpte den i juli i år og har ikke brukt halvparten engang så prismessig synes jeg den er verdt pengene.Tar man for mye så ser det rett og slett ikke pent ut. Jeg pleier å påføre den med en fuktet beautyblender.

God dekkevne (selv om jeg benytter bare en liten dråpe) og holder huden matt mye lengre enn hva jeg har erfart med f.eks bareminerals matte foundation.

Anonymous poster hash: 5e370...88c

Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne foundationen du nevner her, men jeg kan gjerne komme med et tips! Jeg har lik hud som deg, bare at jeg har slitt med kjempe tørr panne, og fet hud på nese og på siden av nesene. Jeg har prøvd utallige foundations, og brukt masse masse penger på forskjellige merker. Alt fra billige til dyre. Jeg har funnet ut det som funker _perfekt_ for meg! Jeg bruker en essense som jeg har bestilt fra eBay, Snail bee (koeansk kosmetikk), og påfører deretter Dior Forever foundation! (Vet ikke om essensen er avgjørende, men det har blitt en del av morgenrutinen og det funker på meg hvertfall!)

Nå går jeg på skole i seks timer for å deretter reise rett på jobb, og har aldri vært mer fornøyd :) 

Skrevet

Det er lurt å bruke forskjellige foundations hvis du har stor forskjell i hudtypen. Det gjør jeg, og det funker supert.

Anonymous poster hash: 00df1...0eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...