Cinder Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har lyst til å lage muffins til frokost men det er alltid så travelt om morgenen. Går det an å lage røren kvelden før og sette den i kjøleskapet over natten ?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ja, går fint. Bare dekk bollen med lokk/plast. Sett den gjerne i romtemp en stund før du baker dem, romtemperert røre blir som regel hakket bedre. Anonymous poster hash: 39f6a...df6 1
Gjest Overrasket Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Mange typer rører bør stekes så fort som mulig for best resultat, og jeg kan se for meg at noen rører vil skille seg over natten. Kan du ikke bare steke de kvelden før også? Evt. kan du blande sammen alt det tørre kvelden før, og tilsette det våte om morgenen. Endret 20. oktober 2015 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Mange typer rører bør stekes så fort som mulig for best resultat, og jeg kan se for meg at noen rører vil skille seg over natten. Kan du ikke bare steke de kvelden før også? Evt. kan du blande sammen alt det tørre kvelden før, og tilsette det våte om morgenen. Skiller den seg så er det jo bare å røre den sammen igjen. Vi har alltid pleid å gjort det med pannekakerøre, og har flere ganger gjort det med muffinsrøre også. Gått helt fint hver gang, og har smakt helt likt. Anonymous poster hash: 94ec3...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå