Gå til innhold

Dine resultater-hvor lang tid tok det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før trening ga resultater?, enten det var muskler eller vektreduksjon.

Anonymous poster hash: 10e94...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trening gir da umiddelbare resultater. Når det blir synlig og betydelig i folks subjektive forstand er en annen sak.

Det siste året har jeg gått opp nesten 15kg, og holdt fettprosenten stabil. Så i hvertfall 10kg muskler håper jeg.

Skrevet

Det ga resultater fort, men jeg så og kjente resultatene godt etter 2måneder. Etter 3 måneder var jeg ganske forandret.

Skrevet

Mitt mål var å gå ned i størrelse. Var str 42, etter 3 mnd (ca 12 uker) med mye, men annen mat, og 30min daglig aktivitet med høyere puls (helsedirektoratets anbefaling) og 2-3 tyngre økter i uka var jeg str 36/38 😊

Var jo lett når man bare gjorde det, istedenfor å sloss mot søtsug og sofa så innførte jeg heller mer fett og proteiner i kosthold, roet litt ned på karbohydrater (hvit ris, kuttet 1 brødmåltid, drakk bare vann, kaffe, usøtet te, melk).

Føler meg sterkere fysisk og mentalt, mindre syk og blidere i humøret 😊 Energinivået varierer ennå, kommer an på dagen og søvn.

Anonymous poster hash: 03376...918

Skrevet

Det ga resultater fort, men jeg så og kjente resultatene godt etter 2måneder. Etter 3 måneder var jeg ganske forandret.

Hva trener du da?

Og endret du kosthold også?

Anonymous poster hash: 454a5...572

Skrevet (endret)

Fra treningsdagboken min:

Torsdag 1. okt 2015:

I dag tenkte jeg å måle fremgangen min. Løp da samme turen som jeg tok da jeg startet treningen. Ganske fornøyd med fremgangen! Ikke minst med tanke på hvor raskt jeg fikk roet ned både puls og pust etter endt økt.

Tirsdag 21. jul 2015:

Distanse: 5,42 km

Tid: 31:12

Høydestigning: 137 m

Høydereduksjon: 126 m

Gjennomsnittpuls: 177

Makspuls: 190

Kadens: 164 spm

Vertikal oscillasjon: 8,0 cm

Bakkekontakt: 280 ms

I dag:

Distanse: 5,40 km

Tid: 24:08

Høydestigning: 137 m

Høydereduksjon: 126 m

Gjennomsnittpuls: 173

Makspuls: 183

Kadens: 166 spm

Vertikal oscillasjon: 9,0 cm

Bakkekontakt: 273 ms

Når det kommer til synlige resultater så har jeg i forbindelse med løpingen og gått ned ca 10 kg, og det syns jo så klart. Har måttet bytte ut de fleste buksene mine.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Ga resultater med en gang. Allerede etter første uken hadde jeg gått ned i vekt. 

Skrevet

Trening gir da umiddelbare resultater. Når det blir synlig og betydelig i folks subjektive forstand er en annen sak.

Det siste året har jeg gått opp nesten 15kg, og holdt fettprosenten stabil. Så i hvertfall 10kg muskler håper jeg.

10kg muskler på ett år? Regner med at du begynte ganske fra scratch? Superbra jobba da!

Skrevet

10kg muskler på ett år? Regner med at du begynte ganske fra scratch? Superbra jobba da!

Er mitt første år med trening, ja :) og veide vel 68-70kg fordelt på mine 185, så var ikke mye der fra før av, hehe

Skrevet

Er mitt første år med trening, ja :) og veide vel 68-70kg fordelt på mine 185, så var ikke mye der fra før av, hehe

Skjønner. Du har godt utgangspunkt nå da😊

Skrevet

Ga resultater med en gang. Allerede etter første uken hadde jeg gått ned i vekt. 

Du mister ikke vekt i form av fett på én uke.

Anonymous poster hash: c9be0...597

Skrevet

Du mister ikke vekt i form av fett på én uke.

Anonymous poster hash: c9be0...597

Vann eller fett. Vekten viste ihvertfall et lavere tall

Skrevet

Hva trener du da?

Og endret du kosthold også?

Anonymous poster hash: 454a5...572

Da trente jeg bodypump 2-3 ganger i uken.

Jeg endret ikke kostholdet noe særlig mer enn at jeg sluttet å drikke iste og iskaffe, og at jeg plusset på en proteinshake etter trening. Det var ikke før i måned 3 jeg begynte å spise annerledes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...