MariaHP Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Samboer og jeg tenker oss en helgetur i desember uten barn for å pleie forholdet litt. Vi har en på 9 måneder hjemme. Vi skal være borte fra fredag til søndag. Han skal være sammen med besteforeldrene sine. Noen av dere som har erfaring med å reise fra små barn en hel helg? Gikk det bra?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Reiste da vår var 1.5år. Tidlig nok. Hvorfor stresse?Anonymous poster hash: 6cfc9...37b 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Høres deilig ut! Heldig er dere som har mulighet! Grip sjansen!! Sønnen deres får helt sikkert god pleie av de som passer han! 😊Anonymous poster hash: d2f66...101 1
Arista Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Vi reiste bort i bryllup en helg da minsten var 9 mnd. Det gikk veldig fint! Det var mine foreldre som passet hele helgen. Nå må det sies at vi hadde bodd hos de i en periode og de hadde allerede vært mye sammen alene. 1
MariaHP Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Jeg vet at det er tidlig. Det er absolutt ikke et must å dra. Vi har ikke bestilt enda men vi vurderer det sterkt! Det har vært hektisk og veldig travelt etter vårt felles barn kom til verden. Mye frustrasjoner, men så klart mye glede også. Samboer har en sønn fra før på 5 år som skal være hos samboer sine foreldre og vårt felles barn skal være hos min mor. Minsten er veldig trygg på min mor, han har vært sammen med henne et par timer annenhver dag, Noen ganger alene og noen ganger med meg til stede. Han har sovet der en natt før. Det gikk veldig bra. Takk for svar dere! Spennende å høre om andres erfaringer. Endret 20. oktober 2015 av MariaHP
Jens Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Det går nok sikkert kjempefint!! Vi reiste også i bryllup da vår sønn var rundt den alderen der. Null problem! 1
MariaHP Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2015 Så godt å høre at det har gått bra med så mange! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå